אופטימיות זהירה במכבי ת"א: דור פרץ סירב לעבור לצסק"א מוסקבה

דור פרץ | אריאל שלום

לספורט1 נודע שמועדון הפאר הרוסי הציע כמיליון יורו לעונה, אך הקשר מתעקש לעבור לאחת מהליגות הבכירות באנגליה, גרמניה ואיטליה ובמקביל ממתין לתשובה מגולדהאר על שדרוג חוזהו. וגם: על עסקת דין דוד ממ.ס אשדוד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דור פרץ ישוב היום (רביעי) מליסבון, בירת פורטוגל, שם היה בימים האחרונים וקיבל את הדרכון הפורטוגלי שלו בתום הליך שנמשך כשנתיים ובזכותו כעת לא ייחשב לשחקן זר אם יבחר לעבור אירופה. בינתיים, נכון לכתיבת שורות אלה, פרץ ממתין לתשובת מכבי תל אביב, ממנה ביקש חוזה המוערך בכחצי מיליון יורו לעונה למשך שלוש שנים. הצעת מכבי ת"א הנוכחית עומדת על 410 אלף יורו לעונה וכעת הבעלים מיץ' גולדהאר יצטרך להחליט אם לאשר שדרוג נוסף בחוזהו של הקשר.

במקביל, לספורט1 נודע כי דור פרץ החליט לסרב להצעה מפתה שהוגשה לו מצסק"א מוסקבה. מועדון הפאר הרוסי הציע לקשר חוזה ארוך טווח עם הצעה של כמיליון יורו לעונה, אולם בסביבת הקשר טענו שהוא מכוון לאחת מבין הליגות הבכירות באנגליה, גרמניה ואיטליה ובשלב זה בהחלט קיימת אופטימיות זהירה בקריית שלום לגבי סיכוייו לחתום על חוזה חדש ומשודרג, אלא אם תתקבל הצעה מאחת מאותן קבוצות אירופיות מהדרג הראשון.

במקביל, מכבי תל אביב פנתה לאחרונה למ.ס אשדוד בניסיון לרכוש את החלוץ דין דוד. מתברר שדוד ביקש מבן זקן לשחררו וציין כי בנוסף לביקוש מאירופה, גם מכבי תל אביב, מכבי חיפה וכן הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים מעוניינות לצרפו. באשדוד ציינו כי מכבי ת"א תצטרך לשלם עבור דוד ובנוסף להעביר שחקן או שניים מבין אילון אלמוג, מתן חוזז, רוסלן ברסקי או את אחד מהצעירים שהושאל לבית"ר תל אביב/בת ים, ביניהם השחקן הזר פארפה גויאגון.

דין דוד | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי