גל אלברמן מונה למנהל הספורטיבי של מכבי חיפה

גל אלברמן | מכבי חיפה

שחקן העבר, שניהל את מחלקת הסקאוטינג של הירוקים, שודרג לתפקיד בכיר: "כולי תקווה ואמונה ששיתוף הפעולה יניב תוצאות והצלחות מרובות בזירה המקומית והאירופית". לספורט1 נודע שהוא לוחץ על נייטו להגיע להתרשמות

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עשרה ימים בדיוק לפני שמכבי חיפה תפתח רשמית באימוניה לעונת 2021/22, במועדון מקווים שיוכלו לקדם את אחת הרכישות המתוכננות לעונה הבאה במטרה להיערך בסגל מלא ככל שניתן למשחקים במוקדמות ליגת האלופות שיחלו כבר ב-6/7 ביולי. כעת גם נודע שמי שמוביל את בניית הסגל, לצד המאמן ברק בכר וצוותו כמובן, הוא גל אלברמן – שחקן העבר שכעת שודרג מניהול מחלקת הסקאוטינג למנהל הספורטיבי של המועדון.

כמנהל הספורטיבי החדש, אלברמן יהיה אמון על בניית אסטרטגיה מקצועית ארוכת טווח, בניית הסגל בצמוד למאמן, ניהול מערך הסקאוטינג והאנליזה, מעקב אחר מושאלים, ניהול טכנולוגי מקצועי וכן שילוב שחקני האקדמיה בסגל הקבוצה הבוגרת. אלברמן בן ה-38 לפני כשנתיים נשלח על ידי המועדון ללימודי תואר שני ניהולי עבור שחקני כדורגל בינלאומיים של UEFA בשוויץ. אגב, היום גם חתם על חוזה חדש עוזר המאמן של ברק בכר, גיא צרפתי שהבטיח את המשך דרכו בשורות האלופה גם בעונה הבאה.

אלברמן אמר לאתר הרשמי לאחר המינוי: "מודה לראשי מועדון הכדורגל מכבי חיפה על ההזדמנות האדירה והמאתגרת להתמנות למנהל הספורטיבי של המועדון. לפני כשנתיים יצאנו יחדיו לדרך משותפת, בתחילתה שימשתי כעוזר מאמן ולאחריה כראש מערך הסקאוטינג במועדון. כולי תקווה ואמונה ששיתוף הפעולה יניב תוצאות והצלחות מרובות בזירה המקומית והאירופית בשנים הבאות".

נשיא האלופה, יעקב שחר הוסיף: "אהבתי את גל כשחקן והערכתי מאד את עבודתו כחלק מהצוות המקצועי בשנתיים האחרונות. גל מביא לכל תפקיד אותו הוא מבצע במגרש ומחוצה לו, אישיות נהדרת, מקצועיות ויכולת לעבוד בשיתוף פעולה מלא ואפקטיבי עם כל הגורמים במועדון. אני מאחל לנו ולגל הצלחה גדולה".

גל אלברמן
גל אלברמן | מאור אלקסלסי

כעת, כמנהל הספורטיבי של המועדון, פועל אלברמן לסיים את הסאגה סביב עמדות המגנים ולספורט1 נודע שהוא מפעיל לחצים כבדים על המגן חואנחו נייטו, במטרה שהאחרון יביע הסכמה להגיע לכרמל. בסביבתו של הספרדי בוחנים אופציה להגיע למספר ימי התרשמות מהמועדון ומהעיר חיפה, וזאת בעיקר בשל הלחץ מצד משפחתו שלא לעזוב את ספרד. במקביל, בחיפה ממשיכים שיחות עם רז מאיר בתקווה שימשיך, על אף שגם דור אלו הוצע ואפשרות צירופו תיבחן אם לא יושגו הבנות מול מאיר.

אתמול גם פרסמנו לראשונה על כך שבמכבי חיפה יקדמו את השיחות לרכישת הבלם אורי דהן מהפועל קריית שמונה ויציעו עבורו כ-600 אלף יורו בנוסף לשחקן או שניים שיעשו את הדרך ההפוכה. כעת נודע שאת הדרך מהכרמל לקריית שמונה בתמורה לדהן, מהמוזמנים הטריים לנבחרת ישראל, עשוי לעשות הקשר יהאב אבו אלשיך, שכידוע נרכש בקיץ שעבר מבית"ר תל אביב/בת ים על ידי הירוקים ובפברואר הושאל למכבי פתח תקווה עד תום העונה, אלא שכעת עשוי לעבור לקבוצה של איזי שרצקי.

יהאב אבו אלשיך | טל לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי