לפרץ הוצע מענק על כל עונה שיישאר, אלמוג לא מתכוון לעבור לאשדוד

דור פרץ | אריאל שלום

לספורט1 נודע כי הצעת הצהובים לקשר כוללת אופציית יציאה בכל קיץ תמורת 2 מיליון יורו, ו-40,000 יורו על כל שנה בה ימשיך בקבוצה. וגם: החלוץ לא מעוניין להיכלל בעסקת דין דוד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בזמן שמכבי חיפה והפועל באר שבע כבר הודיעו על החתמות לעונה הבאה, גם במכבי תל אביב מעלים הילוך בהכנות למסע הרכש. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, דור פרץ קיבל הצעה של 410,000 יורו לעונה בחוזה לשלוש שנים עם אופציה, שכר שיהיה הגבוה ביותר מבין השחקנים הישראלים, אם השחקן ישיב בחיוב. היום (חמישי) נודע גם כי לקשר הוצע מענק של 40,000 יורו על כל עונה בה יישאר בקבוצה, כאשר בכל קיץ תהיה לפרץ אופציית יציאה תמורת 2 מיליון יורו.

פרץ ביקש זמן קצר לשקול את ההצעה והבטיח לראשי המועדון כי ישיב בהקדם האפשרי. במקרה שלא תהיה הצעה מקבוצות באנגליה, איטליה או גרמניה, הקשר צפוי לחתום על חוזה חדש במכבי תל אביב וגם יחלוק את סרט הקפטן יחד עם שרן ייני.

בנושא אחר, גורמים שונים בסביבת המועדון טוענים כי שמו של אילון אלמוג עלה כמועמד לעבור למ.ס אשדוד אם דין דוד יגיע למחזיקת הגביע. לספורט1 נודע כי אלמוג מתכוון להמשיך במכבי תל אביב ולא שוקל עזיבה, שכן ברצונו לעשות הכל כדי להוכיח לצוות המקצועי כי מקומו בשורות הצהובים.

אלמוג. לא מעוניין לעבור לאשדוד | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי