יגיע לישראל? מכבי חיפה תמתין לחואנחו נייטו עד תחילת השבוע הבא

חואנחו נייטו | Cristian Trujillo/Quality Sport Images/Getty Images

הירוקים רוצים להכין את הסגל במהירות האפשרית ומפעילים לחץ על המגן הימני הספרדי, שטרם קיבל החלטה. במועדון ינסו להאיץ את עסקת אורי דהן, עומרי גלזר קיבל הצעת חוזה. מחמאות לאלברמן: "אישיות בלתי רגילה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

יום עמוס מאוד עבר אתמול (חמישי) על מכבי חיפה. לצד ההחתמות בצוות המקצועי והבטחת המשך דרכם של גיא צרפתי וגיא וייזינגר, הירוקים גם החתימו שחקן רכש ראשון לעונת 2021/22 – שון גולדברג. במועדון החליטו רק לפני מספר חודשים להתחזק בעמדת המגן השמאלי, בעיקר בשל חוסר שביעות הרצון מטאלב טוואטחה.

מי שהגיע בקיץ בקול תרועה רמה מלודוגורץ כמעט לא קיבל דקות משחק משמעותיו בעונה החולפת, איבד את מקומו לסאן מנחם ובלא מעט משחקים גם נשאר מחוץ לסגל. כבר לפני מספר חודשים פרסמנו כי הוא עשוי לעזוב בקיץ, אבל כרגע הוא לא מחזיק בהצעה רשמית מקבוצה כזו או אחרת.

לגבי גולדברג, במכבי חיפה התלבטו לא מעט לגבי השחקן אותו ירצו לצרף על מנת שיתחרה עם סאן מנחם עם עמדת המגן השמאלי. במועדון סבורים כי גולדברג אכן יכול לעשות זאת, ומה שקידם את הגעתו היא העובדה שהוא סיים את חוזהו בהפועל באר שבע והגיע בהעברה חופשית.

שון גולדברג | מכבי חיפה

אבל החתמה משמעותית יותר מהחתמה גולדברג הייתה זו של גל אלברמן. מי ששימש בעונה החולפת כסקאוט הראשי של המועדון מונה למנהל הספורטיבי, ובחיפה סיפרו שכבר חודשים רבים שישנן מחשבות על העניין, זאת לאור ההערכה הרבה לה זוכה שחקן מהעברה מיענקל'ה שחר, הצוות הניהולי והצוות המקצועי.

במהלך העונה החולפת אלברמן קיבל מספר הצעות, בין השאר גם מנבחרת ישראל, אך שחר סירב מתוך רצון שאלברמן יהיה זה שיבנה את החזון של הירוקים לשנים הקרובות. "גל איש מקצוע מצוין ואישיות בלתי רגילה", אמרו במועדון. המנהל הספורטיבי החדש ייקח חלק משמעותי בשיחות מול שחקני הרכש שיגיעו על פי רצונו של המאמן ברק בכר, וכעת מופעל לחץ על חואנחו נייטו. המגן הימני הספרדי טרם החליט האם להגיע לישראל, ובכרמל ימתינו לו עד תחילת השבוע הבא עם החלטה סופית.

עדיין לא ברור מי ישמש כשוער השני בעונה הבאה. עומרי גלזר קיבל הצעה לחוזה חדש, אך בשלב זה הוא מעדיף למצות אופציות באירופה. במועדון יעלו בקרוב הילוך בשיחות מול קריית שמונה בנוגע לאורי דהן, כאשר מכבי חיפה תציע במסגרת העסקה שחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה בעבור הבלם – ביניהם יהאב אבו אלשיך.

אורי דהן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי