ירוויח פחות מדוניס וייפרד מהתשוקה שלו: ואן לוון יוצא לדרך חדשה

פטריק ואן לוון | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב יקבל שדרוג בשכר, אך עדיין ירוויח פחות מקודמו בתפקיד. כמו כן, ההולנדי יפסיק להתעסק עם פירותיו אליהם הוא כל כך מחובר - מחלקת הנוער ובית"ר ת"א/בת ים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

כשמיץ' גולדהאר ביצע במהלך העונה החולפת את מהפך המאמנים במכבי תל אביב, כאשר החליף את גאורגיוס דוניס בפטריק ואן לוון, ההולנדי נותר עם חוזהו המקורי – עד לסיום חודש היוני הנוכחי. במועדון רוצים כמובן שוואן לוון ימשיך להדריך את הקבוצה גם בעונה הבאה, אך עם שינוי קטן.

עד העונה, ואן לוון לא היה מעורב בעבודת המאמנים שקדמו לו ולא התעסק עם הקבוצה הבוגרת. ההולנדי מחובר מאוד למחלקת הנוער של הצהובים, אוהב מאוד את עבודתו בה ו"קשור אליה בנפשו", כשהוא משקיע גם זמן רב בניהול תכני המחלקה וכמובן לשחקנים המושאלים בקבוצת הבת, בית"ר תל אביב/בת ים.

כשוואן לוון קיבל את המשרה כמאמן הקבוצה הבוגרת, הוא המשיך להתעסק במקביל בכל העניינים הללו, אך לספורט1 נודע כי ראשי מכבי ת"א רוצים שהוא יתרכז רק בקבוצה הבוגרת במטרה להשיב את צלחת האליפות לקריית שלום.

פטריק ואן לוון | ברני ארדוב

הפעילות של ואן לוון במחלקת הנוער מבורכת, בין אם בעזרה בהכנת הקבוצות, בתכניות העבודה ובמפגשים עם הצוותים המקצועיים. המעקב אחרי שחקנים צעירים שיכוונו לבוגרים יתקיים דרך קשת רחבה של סקואוטים, וההולנדי יהיה עסוק כל כולו בעונה העמוסה והמאתגרת שצפויה למכבי ת"א.

כאמור, חוזהו של ואן לוון מסתיים בסוף החודש. כשמונה למאמן מכבי ת"א, שכרו לא שונה, והקבוצה תשפר את ההצעה הכספית עבורו – אך מתברר כי היא תהיה נמוכה בהרבה מהשכר אותו הרוויח קודמו בתפקיד, גאורגיוס דוניס.

במקביל, במכבי ת"א ממתינים לקבל בימים הקרובים את החלטתם של דור פרץ (לו הוצע מענק הישארות), לואיס הרננדס ואנריק סבוריט על המשך דרכם בקבוצה, זאת כדי לבנות מהר ככל האפשר של הסגל לעונת 2021/22.

גאורגיוס דוניס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי