מקורב לשון גולדברג: "בבאר שבע שוכחים שרצו לשחרר אותו"

שון גולדברג | אודי ציטיאט

המגן בחר במכבי חיפה, אך בסביבתו לא שוכחים את התקופה ביציע. אורן ביטון או טוואטחה עשויים להתחרות עם מגן זר, ניר ביטון עדיין על הפרק. סלליך סירב לקצץ 30 אחוז: "יצטרכו לבוא לקראתו"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

"אנשים שכחו את התקופה שבה שון היה פצוע וישב ביציע ודיברו על לשחרר אותו. הוא עשה את הבחירה הכי טובה שהוא יכול היה לעשות – לחתום בקבוצה שתיתן לו את המקסימום, ללא התניות בחוזה". כך אמר אחד ממקורביו של המגן שון גולדברג, לאחר שבהפועל באר שבע נשמעו אתמול (חמישי) כועסים על כך שחתם במכבי חיפה.

למרות שחקני הרכש החדשים, למועדון ברור שיש עוד הרבה עבודה כדי לייצר סגל שירוץ לאליפות. במקביל למגעים עם ז'וסואה, הקבוצה עדיין לא הביאה מספיק שחקנים בכירים ובב"ש סבורים שבשבוע הבא יודיעו על שתי החתמות נוספות לפחות. המגעים לגבי איהאב גנאים נמשכים, גם ניר ביטון נמצא בתמונה ובמועדון שוקלים היטב את ההצעה להחתים את קני סייף.

ההערכה היא שסיפור דור מיכה ייסגר לקראת אמצע השבוע הבא, כשבמועדון מתכוונים לפנות בתחילת השבוע לאנורתוזיס ולהפעיל את סעיף השחרור שלו. מיכה עצמו סגר בקבוצה מזמן וממתין להודעה של המנכ"ל גיא פרימור להגיע לחתום. בנושא אריאל הרוש ואיתי שכטר אין חדש. פרט להצעה שקיבלו, עדיין לא נרשמה התקדמות משמעותית וגם אופיר מרציאנו עדיין על הפרק. אם גנאים לא יגיע, באר שבע תנסה לצרף את בירם כיאל.

איהאב גנאים | דני מרון

בעניין המחליף של גולדברג, במועדון שוקלים את אופציית אורן ביטון וטאלב טוואטחה, אם כי בב"ש טוענים כי בשלב זה לא פנו לאחרון ובוחנים גם אופציה של מגן זר. כפי שפורסם לראשונה באתר, טאלב טוואטחה החליט עוד מספר שבועות לא להמשיך במכבי חיפה והיה מאוד רוצה לשחק אצל רוני לוי. פארליי רוסה מתכוון להגיע בשבוע הבא לאימון וגם ז'וסואה שוקל אם לעשות זאת. בבאר שבע טוענים כי בשבוע הבא תתקבל החלטה לגבי הפורטוגלי, כך שזה ימנע מבוכה באימון הפתיחה.

סינטיהו סלליך קיבל הצעה לקצץ בשכרו בשיעור של 30 אחוז. בסביבתו הודו: "יש הצעה כזאת על השולחן, אבל הוא סירב לה. אנשים שוכחים מה הוא עשה בשביל המועדון וכמה הוא כבר קיצץ. הוא מאוד אוהב את העיר והתחבר למקום, אם באר שבע רוצה אותו יצטרכו לבוא לקראתו".

סינטיהו סלליך | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי