חולמת בגדול: סכנין מנסה לגייס מימון לצירוף טוואטחה

טאלב טוואטחה | מאור אלקסלסי

במועדון מקווים לרשום החתמה נוצצת בדמות מגן מכבי חיפה. אופטימיות בנוגע לבירם כיאל ולוקאס שפנדלהופר: "הם יישארו אצלנו". גד עמוס, שוערה של מכבי אחי נצרת, חתם לשנתיים ושישמש כשוער שני

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הבאה והיום (שישי) חלה התקדמות נוספת בסאגת מעברו של איהאב גנאין להפועל באר שבע. כזכור, האחרון כבר סיכם את תנאיו בבירת הנגב ואף סוכמה מכירתו עבור מיליון שקלים, אך אז התגלו מספר מחלוקות לגבי אופן התשלום על העסקה. ב"ש מעוניינת לחלק את הסכום למספר תשלומים בעוד בסכנין דורשים את רוב הסכום באופן מיידי. למרות זאת, גם במועדון וגם בסביבתו של הקשר מאמינים כי הנושא ייסגר בשבוע הבא.

במקביל, בקבוצה רוצים לסגור את הסגל לעונה הבאה כמה שיותר מהר, וכעת ממתינים לגבי ההחלטות הסופיות של לוקאס ספנדלהופר ובירם כיאל בנוגע לעתידם. הקשר הוותיק מבוקש בהפועל ב"ש, בעוד הבלם האוסטרי טרם קיבל שחרור רשמי מאסקולי האיטלקית. לאחר ששוחחו עם השניים, אמרו במועדון בביטחון כי "כיאל וספנדלהופר יישארו אצלנו גם בעונה הבאה". בינתיים, הקבוצה החתימה את שוער אחי נצרת גד עמוס, שהצטרף למועדון לשנתיים וצפוי לשמש כשוער שני למחמוד קנדיל.

עמדה נוספת אותה בסכנין רוצים לחזק היא עמדת המגן השמאלי. אחד השמות שעלה הוא של טאלב טוואטחה, מגנה השמאלי של מכבי חיפה. כפי שפרסמנו לראשונה, טוואטחה אינו נמצא בתוכניות של הירוקים כבר מספר חודשים, וצירופו של שון גולדברג יכול להעיד על כך. בסכנין ינסו למצוא מקורות מימון חיצוניים בכדי לשכנע את השחקן להצטרף לקבוצה, בדיוק כפי שעשו לפני שנה עם בירם כיאל. בנוסף, במועדון מקווים שגם טוואטחה עצמו יתגמש בשכרו ואולי אף יקבל חוזה ארוך טווח.

בירם כיאל | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי