שני זרים על הכוונת של קומאן, אחד מהם בלם הפועל ת"א לשעבר

אולריך מלקה
אולריך מלקה | Gettyimages

בבית"ר ירושלים עוקבים אחר אולריך מלקה, שהגיע ארצה לפני כשלוש שנים ושוחרר לאחר חודשיים. בלם נוסף מחוף השנהב שמשחק ברומניה הוצע. המאמן עדכן: אעבור חיסון בראשון ואנחת בסופ"ש הבא. הוגשה הצעה רשמית לשאבו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי עונה רעה מאוד, בית"ר ירושלים מנסה לקדם את ההכנות לעונה הבאה כשהמאמן ארווין קומאן צפוי לנחות רק בשבוע הבא בישראל. כפי שפורסם, המאמן עורך את ההכנות בשלט רחוק משום שלא עבר את החיסון השני של הקורונה ולא קיבל אישור לנחות בישראל.

מבירור שערכה הנהלת בית"ר הלילה, עולה כי המאמן קבע תור לבדיקת קורונה ב-20 ביוני, כלומר ביום ראשון הבא. כרגע, בהנהלת המועדון מנסים לסגור כרטיס טיסה ל-23-24 ביוני, כלומר ההערכה היא שקומאן ינחת רק לקראת סוף השבוע הבא.

בינתיים, לספורט1 נודע כי אחד השחקנים שקומאן בוחן את מועמדותם לעונה הבאה הוא בלם הפועל תל אביב לשעבר, אולריך מלקה שהיה חתום בשורות האדומים כחודשיים ומהם הושאל לבני לוד, עד שחזר לפינלנד. שחקנה של בוטושאן בן 22 בסך הכל ועד לאחרונה ניסה לצרפו בעלי סטיאווה בוקרשט ג'יג'י בקאלי.

אולריך מלקה
זוכרים אותו? מלקה מוצג בהפועל ת"א בקיץ 2018 | הפועל תל אביב – האתר הרשמי

שחקן נוסף אחריו עוקבת הקבוצה וגם הוא משחק ברומניה הוא הבלם מחוף השנהב, סטפן אקה, מאוניברסיטטה. מדובר בבלם בן 30 בעל 11 הופעות העונה, ששיחק העונה גם בליגה האירופית אצל הקבוצה שסיימה העונה שלישית בליגה הרומנית. הוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת עם אופציה, אך נראה שיחפש תחנה אחרת לאחר שפתח העונה ב-10 משחקים בהרכב ונחשב לבלם השלישי.

במקביל מנסים ראשי בית"ר גם לסכם עם השחקנים ששיחקו בקבוצה העונה וכעת החל משא ומתן עם סוכניו של אורי מגבו, כשבמועדון מציעים לו חוזה לעונה אחת בלבד. כל זאת בזמן ששחקני הקבוצה ממשיכים לגבש חזית אחידה מול הנהלת המועדון, זאת על רקע פרשת הקיצוצים, עליה פורסם לראשונה בספורט1. מספר שחקנים יזומנו השבוע לשיחות על ידי אלי אוחנה, במטרה לנסות להגיע להבנות וכעת הם שוקלים מינוי של עורך דין מטעמם כדי שינהל את המגעים בצורה קולקטיבית, דבר בהנהלת בית"ר מתנגדים לו.

בעניין אחר: מקורבים למועדון עדיין מנסים ליזום שיחת פיוס עם עידן ורד. הקשר עשוי להגיע לשיחה כזאת בהמשך, למרות שכל הסימנים מראים על מעבר להפועל תל אביב. "הוא ציפה שירימו לו טלפון, שיגידו לו למה לא לקחו אותו", אמר אותו גורם. "אולי אפשר להפגיש בין הצדדים לשיחת פיוס".

בתוך כך, בית"ר ירושלים פנתה רשמית לעוזר המאמן בעונה שעברה, חיים שאבו, והציעה לו להצטרף לקבוצה בעונה הבאה. ההחלטה תתקבל בימים הקרובים.

חיים שאבו
חיים שאבו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי