הצעות יוגשו בקרוב: מכבי חיפה פועלת כדי להשאיר את כוכביה

עומר אצילי, דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

ראשי המועדון ידונו בקרוב עם מספר שחקנים, ביניהם נטע לביא ודולב חזיזה, במטרה להבטיח את הישארותם גם בעונה הבאה. רז מאיר קיבל הצעה להאריך חוזה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה פתחה היום (ראשון) באופן חלקי את אימוניה בהשתתפות מספר שחקני קבוצת הנוער והמושאלים בעונה האחרונה שמנסים להרשים את הצוות המקצועי עד שתתקבל החלטה מי מהם יישאר בסגל לפחות עד אחרי מחנה האימונים בהולנד ומי יתבקש לעזוב, ישנם מאמצים להשלים כמה שיותר עסקאות במטרה להשלים את בניית הסגל, ככל שניתן, עד היציאה להולנד בעוד שבועיים.

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, במכבי חיפה מוכנים לשלם להפועל קריית שמונה כ-600 אלף יורו עבור הבלם אורי דהן וגם נמצאים בשיחות עם מספר משחקני הסגל בתקווה שאלו יסכימו לעשות את הדרך ההפוכה לקריית שמונה כמושאלים. בקריית שמונה היו שמחים לצרף את יאהב אבו אלשיך ואחרי שהוא חזר מהשאלה במכבי פ"ת, בהחלט ייתכן שהוא יעלה צפונה בעונה הבאה. השחקנים הצעירים יותר עשויים לעשות את הדרך להפועל עפולה מהלאומית כמושאלים, כחלק מהסכם שיתוף פעולה שאמור להיחתם עוד השבוע.

במפתיע, מי שקיבל הצעה להאריך את חוזהו הוא השוער עומרי גלזר, שאיבד את מקומו בהרכב לג'וש כהן והפך לשוער המשנה של הקבוצה. השוער מעוניין לשמש כשוער ראשון ומחפש קבוצה לעונה הבאה בחו"ל, אולם בחיפה ישמחו אם יבחר להישאר במועדון ולהילחם על מקומו.

ברק בכר, גיא וייזינגר, גיא צרפתי | מכבי חיפה, רשמי
שחקני מכבי חיפה | מכבי חיפה, רשמי

גם המגן רז מאיר קיבל הצעה לחתום על חוזה חדש לאחר שהאופציה עליו לא מומשה, וגם במקרה שלו בקרוב הוא יחליט אם להישאר או לנסות את מזלו במקום אחר. בסביבתו של מאיר טוענים כי הוא זוכה להתעניינות בחו"ל, אך בכרמל אופטימיים שימשיך גם בעונה הבאה. אם בכל מקרה מאיר יחליט לא להישאר בחיפה, הירוקים יפנו לדור אלו.

סוגיה נוספת שמטרידה את הירוקים היא במרכז השדה, שם ברור כי השילוב בין חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני ונטע לביא היה גורם מרכזי בהחזרת האליפות לאחר עשור. אבו פאני כבר הביע רצון ברור למצות אופציות באירופה ואף זוכה להתעניינות מצד פיורנטינה וקליארי ואילו רודריגס חתום על חוזה לעונה הבאה ואמנם ביקש שדרוג בשכרו, אולם אמור להמשיך בקבוצה עונה נוספת.

במכבי חיפה יפעלו בקרוב גם להשארתו של הקפטן נטע לביא, שיוזמן למשרדי המועדון ואז יוצע לו שדרוג תמורת הישארותו. אגב, גם דולב חזיזה עשוי לקבל שדרוג כספי לקראת העונה הבאה.

נטע לביא | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי