בית"ר פנתה למלקה. המחאה החלה: שחקנים פנו לייעוץ משפטי כנגד החלטת חוגג

משה חוגג | דני מרון

שני שחקני הקבוצה פנו לארגון השחקנים בטענה כי הקיצוץ של הבעלים אינו חוקי ויקבלו סיוע משפטי. הבלם מחוף השנהב עשוי להגיע. נמשכים המגעים עם אלו, גם גולדנברג ו-וארן הוצעו. הבעיה: התקציב שמגביל את אוחנה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מבינים שזה הולך להיות עוד קיץ ארוך. המנהל המקצועי אלי אוחנה עדיין לא החתים אף שחקן רכש והמגעים עם ארווין קומאן נמשכים. לראשונה מאז שסיכם בקבוצה, קומאן רכש כרטיס טיסה לישראל לסוף השבוע הבא. מה שמנע ממנו להגיע עד כה, כזכור, היה העובדה שלא התחסן בפעם השנייה.

השניים מנהלים מגעים לגבי צירוף שחקנים, אבל בבית"ר יש מי שמזהה שוב שזאת הולכת להיות עונה נוספת עם סגל בינוני ובלי שאיפות אמיתיות להתברג בצמרת. בתקציב הנוכחי, הקבוצה מהבירה מנסה לצרף שחקנים שיתאימו לה לא רק מבחינה מקצועית, אלא גם מבחינה כלכלית. המגעים עם דור אלו נמשכים בקצב איטי ובמועדון פנו גם למגן בני סכנין, חגי גולדנברג. "בינתיים אוחנה רק משחרר במקום להביא. בסוף יגיעו לסוף הקיץ ויספרו שאין היצע בשוק", אמר אחד השחקנים בבית"ר. כפי שנכתב כאן, בבית"ר החליטו להציע לשחקנים זרים סכומים שנעים סביב 150 אלף יורו, לכל היותר. סנטיאגו אוקמפוס וחלאופילו פלייטר המאכזבים יושאלו.

בלם הפועל תל אביב לשעבר, אולריך מלקה שעל מועמדותו פורסם בספורט1 אתמול, קיבל פנייה מבית"ר ירושלים. שחקנה של בוטושאן בן 22 בסך הכל. גם בלם אוניברסיטטאה קראיובה, סטפן אקה בן ה-30, מועמד לקבוצה. חוגג עצמו לא מתכוון לצרף שחקנים שאינם חופשיים, אך קיבל מידע שייתכן כי הנ"ל יגיעו בחינם. אוחנה נמצא בקשר עם מספר סוכנים, אך מתקשה כרגע להנחית רכש חדש. במועדון מכוונים כרגע רק לבלם זר. דוד קלטינס יגיע רק אם ישוחרר בחינם והפועל באר שבע תשתתף בשכרו.

בימים האחרונים הוצע לקבוצה גם החלוץ אנתוני וארן, שנחשב לישראלי ועזב את הפועל באר שבע. במקביל, נמשכים המגעים עם אורי מגבו שצפוי לחתום לעונה נוספת. גם במקרה שלו, בית"ר מציעה חוזה מקוצץ.

אולריך מלקה
אולריך מלקה | Gettyimages

בינתיים, מחוץ למגרש, המאבק של שחקני בית"ר ירושלים מתחיל: השחקנים שמעו לאחרונה ממשה חוגג כי הוא מתכוון לקצץ בשכרם בעונה הבאה, עניין שפורסם לראשונה בספורט1, אולם הבוקר החליטו השחקנים לקחת את המאבק צעד אחד קדימה ופנו לארגון השחקנים על מנת שייצג אותם בסוגיה מול הבעלים. מי שפנו לארגון הם שניים משחקני הקבוצה, והם ביקשו לקבל חוות דעת משפטית לגבי ההחלטה של חוגג לקצץ בשכרם, וזאת לטענתם ללא סיבה מוצדקת. השחקנים שאף שוקלים לקחת את שירותיהם של ארגון השחקנים ולהיעזר בו מבחינה משפטית, כך שיתמנה נציג משפטי שיסייע להם בתהליך.

לטענתם, בשיחה עם הארגון הובהר לשחקנים כי חוגג לא יוכל לקצץ בשכרם ללא סיבה מוצדקת. כזכור, בעונה שעברה קיצץ הבעלים בשכר השחקנים בשל התפשטות הקורונה, אולם כעת עם עצירת התפשטות הנגיף, השחקנים טוענים כי אין לו שום סיבה הגיונית לקיצוץ הזה, ובכוונתם להיאבק בכל כוחם בהחלטה.

שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי