בני סכנין: "כיאל לא ישוחרר ללא קשר לסכום שיוצע". קנדיל חתם

בירם כיאל | מאור אלקסלסי

בסביבת הקשר המנוסה סיפרו לספורט1 שהוא לא ממהר לעזוב להפועל באר שבע ושעות ספורות לאחר מכן גם הגיעה הודעה רשמית: "ימשיך איתנו עוד מספר שנים". לעומתו, גנאים צפוי לעבור בקרוב לבירת הנגב, השוער יישאר

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין תחל את אימוניה לקראת עונת 2021/22 בעוד כשבועיים ובמועדון רוצים לסגור ככל הניתן את הסגל – בטח ובטח בעקבות ההתעניינות של הפועל באר שבע בצמד הקשרים של הקבוצה – איהאב גנאים ובירם כיאל. היום, בכל אופן, סכנין הודיעה רשמית כי מכירת בירם כיאל כבר לא על הפרק.

אתמול (ראשון) הודיעה סכנין כי היא מסכימה לשחרר את כיאל להפועל ב"ש תמורת תשלום מיידי של חצי מיליון ש"ח, אבל בבירת הנגב הבהירו שהם לא מתכוונים לשלם דמי העברה על השחקן, שמצדו נראה שאינו להוט לעזוב את סכנין, כפי שגם סיפרו מקורביו לספורט1, והערב הסאגה הגיעה לסיומה עם הודעת סכנין.

"בירם כיאל נמצא בלב ההכנות לעונה הבאה", מסרו רשמית המועדון, "הוא ימשיך את העונה הבאה בסכנין ובעה"ש לשותפות לעוד מספר שנים. המועדון לא ישחרר את בירם ללא קשר לכל סכום אשר יוצע".

בקרב משפחתו של כיאל סיפרו לספורט1 עוד לפני ההודעה כי הם אינם ממהרים לעזוב את ביתם שבצפון הארץ ואחד ממקורביו של כיאל אישר: "נראה שהוא מעדיף להישאר בבני סכנין".

מחמוד קנדיל | ברני ארדוב‎

כמו כיאל, בקבוצה יישאר בעונה הבאה גם השוער מחמוד קנדיל שהערב חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. בניגוד לכיאל ולקנדיל, גנאים אמור להשלים את מעברו לב"ש בימים הקרובים. אלונה ברקת ערכה שיחה עם יו"ר סכנין, מוחמד אבו יונס, והשניים ישוחחו שוב בקרוב במטרה להגיע לסיכום על הסדר התשלומים של דמי ההעברה, שיעמדו על כמיליון ש"ח.

מעבר לכך, בסכנין ממתינים להחלטתו של עטאא ג'אבר, אליו הוגשה הצעה חדשה. הקשר בן ה-26 סיים חוזה של ארבע שנים במועדון עם תום העונה החולפת, וכעת קיבל הצעה בשכר נמוך יותר, וטרם החליט האם להמשיך בקבוצה.

עטאא ג'אבר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי