עומר דמארי במכתב אחרי הפרישה: "הראש רוצה, הגוף מסרב לבצע"

עומר דמארי
עומר דמארי | אודי ציטיאט

בגיל 32 בלבד נאלץ החלוץ לתלות את הנעליים וכידוע מונה למאמן נערים א' בהפועל תל אביב: "הקבוצה הזו היא בית בשבילי, תמיד נשארתי נאמן למועדון ולקהל וגם שילמתי על כך מחיר אישי. היום אני מתחיל את פרק ב'"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שעות ספורות לאחר שהפועל תל אביב הכריזה על מינויו של עומר דמארי למאמן נערים א', קבוצה שזכתה באליפות בשבת, החלוץ, החל מהיום שחקן עבר, הודיע רשמית על פרישה בפוסט מרגש.

"אחרי 26 שנות קריירה החלטתי שהגיעה הזמן לפרוש. לא האמנתי שזה יגמר בגיל 32 אבל לא תמיד הכל עובד לפי התוכניות. ההחלטה לפרוש לא הייתה קלה עבורי אך הפציעה האחרונה הכריעה", פרסם דמארי באינסטגרם, "לאחר הפציעה בעונה שעברה, הבנתי שכבר לא אצליח לחזור ליכולת שלי. הראש רוצה, אך הגוף מסרב לבצע את הפעולות כמו פעם. באמת שרציתי, האמנתי וגם ניסיתי בכל כוחי. 

"לצד זה, היו לי תקופות נהדרות, כבשתי לא מעט שערים, גם שערים חשובים בנבחרת ישראל, שיחקתי באוסטריה, גרמניה וארה"ב וזכיתי להכיר אנשים מדהימים ובחברים לכל החיים. אבל תמיד היה מקום בליבי לקבוצה שהייתה בשבילי הבית, הפועל ת"א. אמנם לא גדלתי בהפועל אך החיבור ביני ובין המועדון, ובראש הראשונה הקהל, היה מיידי".

עומר דמארי
עומר דמארי | לירון מולדובן

עוד כתב דמארי על הפועל ת"א, בשורותיה רשם 160 הופעות וכבש 71 שערים בכל המסגרות ואליה חזר היום: "המועדון היה עבורי הרבה מעבר למקום עבודה. תמיד נשארתי נאמן למועדון ולקהל, גם ששילמתי על כך מחיר אישי. אך תמיד ידעתי שנאמנות ועמידה בעקרונות הם חלק בלתי נפרד ממני. מעולם לא חיפשתי להיות סמל, תמיד הייתה לי מודעות וביקורת עצמית. התרחקתי מאור הזרקורים, לא ניסיתי, זה בא בטבעיות, כמו כל דבר שעשיתי במהלך הקריירה.

"היום אני מתחיל את פרק ב' שלי, אימון במחלקת הנוער של המועדון שאני כל כך אוהב – ואנסה לתרום לדור הצעיר מהניסיון המקצועי שלי ואולי, מי יודע, גם לעזור להם להגיע למקומות שרציתי להגיע – ולא הצלחתי. אני כל כך שמח שנפלה בחלקי הזכות להמשיך ולהיות חלק מהמועדון הענק הזה – ומקווה שאמשיך להיות חלק ממנו גם בעתיד.

"לסיום, ברצוני להודות למשפחה שלי. הוריי, אשתי היקרה, הילדים, שליוו אותי לכל מקום בעולם, נתנו לי את הכוח לקום בבוקר לאימון ולהמשיך להתמיד בספורט שעיצב אותי כאדם. אני רוצה להודות למאמנים, השחקנים שחלקתי איתם חדר הלבשה, החברים שאספתי בדרך ולכל מי שליווה ותמך, נתראה בקרוב שוב על הדשא", סיכם מי שהפך לחלוץ עבר החל מהיום ופותח בקריירת אימון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי