ספרופולוס: "הגענו במנטליות הנכונה, הניסיון עשה את ההבדל"

יאניס ספרופולוס, אבישי גורדון | דני מרון‎

מאמן מכבי ת"א לאחר הניצחון על גלבוע/גליל בסדרת הגמר: "הצלחנו לעצור אותם על 15 נקודות ברבע, שיחקנו באופן אחראי בשני צדדי המגרש". גורדון אמר מנגד: "לא מרימים ידיים, נלחמנו כל העונה בשביל להגיע לרגע הזה"

(גודל טקסט)

המשחק הראשון של סדרת הגמר, הוכרע הערב (שני) לטובתה של מכבי תל אביב, שהשיגה 74:83 ביד אליהו על גלבוע/גליל, כשביום רביעי היא תוכל לנעול את העונה בגן נר עם דאבל ראשון מאז 2014. מיד לאחר המשחק דיברו שני המאמנים, ששידרו אופטימיות לקראת מספר 2, שייצא לדרך כאמור בעוד יומיים.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר לאחר המשחק: "הכל תלוי במשחק ההגנה, הצלחנו לעצור את גלבוע על 15 נקודות וגם בהתקפה היינו יציבים.  הגענו במנטליות הנכונה, ומוכנים למשחק הזה. שיחקנו משחק אחראי בשני צדדי המגרש, הניסיון שלנו עשה את ההבדל. משחק מספר 2? אנחנו עדיין לא רגועים, אנחנו צריכים להילחם עד הסוף".

אבישי גורדון ניסה להישאר אופטימי לקראת המשחק הבא: "הבעיה הייתה באגרסיביות ובריבאונד התקפה, אבל אנחנו לא מרימים ידיים, נלחמנו כל העונה בשביל להגיע לרגע הזה. עכשיו נתכונן, נראה בווידאו וניתן יותר אגרסיביות למשחק הבא בעיקר נגד ווילבקין. אך נעצור אותו? יש לנו כל מיני דרכים ואנחנו נמצא את הדרך המתאימה. הנתון שהכי מדאיג אותי שהגענו רק שמונה פעמים לקו, אבל אנחנו ממשיכים קדימה".

אבישי גורדון | דני מרון‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי