הגרלת הקונפרנס ליג: מכבי ת"א וב"ש אופטימיות, אשדוד בבעיה

פיראס עבו עקל, דן גלזר | לירון מולדובן

הישראליות יוגרלו ברביעי בסיבוב השני של המפעל החדש של אופ"א. הצהובים והדרומיים מדורגים ורוצים להימנע בעיקר מאריס. האשדודים עשויים לפגוש את נאתכו, מלדה ועוד קבוצות גדולות. בהמשך היום יצומצמו האפשרויות

(גודל טקסט)

הקבוצות הישראליות כבר מתחילות להתרגש ולהתחמם לקראת הכניסה למפעלים האירופיים. מכבי חיפה תוגרל היום (שלישי) במוקדמות ליגת האלופות, ומחר גם מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ומ.ס אשדוד יידעו את מי הן ייפגשו, כאשר תיערך הגרלת הקונפרנס ליג – המפעל החדש של אופ"א והשלישי בחשיבותו.

בעצם כבר היום תיערך הגרלת הסיבוב הראשון של הקונפרנס ליג, והקבוצות הישראליות ייכנסו למפעל בסיבוב השני, שיוגרל מחר וישוחק בעוד קצת יותר מחודש – ב-22 ביולי. משחקי הגומלין ייערכו בדיוק שבוע לאחר מכן, ב-29 ביולי.

מכבי ת"א והפועל ב"ש מדורגות, ועל כן הן אמורות לקבל יריבה נוחה על הנייר. עם זאת, בין האופציות נמצאות גם יריבות לא פשוטות דוגמת אריס סלוניקי, האמרבי, לוקומוטיב פלובדיב, סרבט ז'נבה, פוגון שצ'צ'ין ושלאסק ורוצאלב. בין היריבות הנוחות יותר ניתן למצוא את טרה פנה או לה פלוריטה מסן מרינו, גזירה יונייטד ממלטה, יורופה מגיברלטר, קולריין מצפון אירלנד ועוד.

שחקני הפועל באר שבע | דני מרון

בנוגע לאשדוד, הסיפור מורכב הרבה יותר. בעקבות הניקוד הנמוך של הקבוצה, היא לא מדורגת, ובאופציות שלה נמצאות קבוצות מפחידות הרבה יותר. באופציות הקשות בין השאר נמצאות גנט של יונס מלדה, פרטיזן בלגרד של ביברס נאתכו, פיינורד, באזל, קופנהאגן, ויקטוריה פלזן וא.א.ק אתונה. עם זאת, במקרה שהמזל ישחק לאשדודים, הם יוכלו להיות מוגרלים גם מול קבוצות נוחות הרבה יותר דוגמת קלאקסוויק מאיי פארו או ניו סיינטס הוולשית.

רשימת הקבוצות אותן הישראליות יכולות לקבל בהגרלה ארוכה מאוד כרגע, ובמהלך היום יתבצע חיתוך שישאיר לכל קבוצה מספר מצומצם של אפשרויות. מכבי ת"א והפועל ב"ש יהיו מדורגות גם בסיבוב השלישי אם יעפילו אליו, והצהובים ככל הנראה גם בסיבוב הפלייאוף. אשדוד, לעומת זאת, לא תהיה מדורגת בשום שלב כמובן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי