מכבי חיפה מנהלת שיחות עם אשדוד: ג'ראפי או משפתי יצטרפו?

יואב ג'ראפי | אריאל שלום

האלופה מחפשת שוער שני ופנתה לקבוצה של בן זקן במטרה להביא לשחרור של אחד מהשניים. במועדון מעדיפים להשאיר את מאיר ולא לצרף את אלו או אליהו, הערכה: שרצקי יסכים למכור את דהן. הירוקים נקנסו ב-23 אלף ש"ח

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אנשי מכבי חיפה קיבלו בסיפוק את הגרלת הסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, שזימנה לקבוצה מפגש נוסף מול קייראט הקזחית, אותה הירוקים עברו בעונה הקודמת במוקדמות הליגה האירופית. כבר היום (רביעי) הקבוצה מהכרמל תגלה מי תהיה יריבתה בסיבוב השני, במידה שתעפיל אליו. האפשרויות: אולימפיאקוס, הכוכב האדום בלגרד או המנצחת במפגש בין טאוטה האלבנית לשריף טירספול המולדבית.

"הליגה בקזחסטן אמנם נמצאת בעיצומה והם יבואו בכושר משחק טוב, אבל עדיין, האיכויות שאנחנו צריכים להביא מעצמנו צריכים להספיק בשני המשחקים", אמרו במכבי חיפה. המשחק הראשון ייערך באצטדיון סמי עופר ב-6 או ב-7 ביולי, הגומלין בחוץ ב-13 או ב-14 לחודש.

עד אז, הצוות המקצועי רוצה לגבש את הסגל. עמדת המגן הימני נותרה הבעייתית ביותר בשל עזיבת ארנסט מאבוקה ואי הוודאות לגבי עתידו של רז מאיר. במחלקת הסקאוטינג עובדים שעות נוספות בכדי למצוא מגן זר איכותי. המטרה היא להגיע לסיכום עם רז מאיר בנוגע לחוזה חדש ולהבטיח את המשך דרכו, אך אם זה לא יקרה, ינון אליהו ודור אלו מועמדים להצטרף על מנת להעניק גיבוי בעמדה זו.

רז מאיר | מאור אלקסלסי

אחרי שעומרי גלזר עזב סופית וחתם בהפועל באר שבע, מכבי חיפה מחפשת גם שוער שני ויש לה שלושה מועמדים. שניים מהם מגיעים ממ.ס אשדוד – רועי משפתי ויואב ג'ראפי. הצדדים מנסים למצוא מתווה לשחרור של אחד מהם, כאשר ההעדפה של הירוקים היא לצרף את ג'ראפי. המועמד השלישי הוא אסף צור, אך הפועל רעננה דורשת עבורו דמי העברה של כמיליון שקלים.

איזי שרצקי, כידוע, מתנגד בשלב זה למכור את אורי דהן. עם זאת, האלופה מאמינה שההחלטה נמצאת בידיו של בלם קריית שמונה, שמסיים את חוזהו בסוף העונה שבפתח, וההערכה היא שאם הוא לא יסכים לחתום על חוזה חדש – שרצקי יסכים למכור אותו בקיץ הנוכחי.

בנושא אחר, מכבי חיפה עמדה הערב בבית הדין וחטפה קנס של 23 אלף שקלים, בגין התנהגות בלתי הולמת של קהל האוהדים שכללה השלכת אבוקות, וכניסה של מספר אוהדים (מקורבים לשחקנים ובני משפחה) למגרש, דבר שעיכב את חגיגות האליפות. יש לציין כי על הסעיף השני הוחלט לתת לירוקים קנס קל יחסית של 3,000 שקלים בלבד.

רועי משפתי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי