בהפועל ת"א מצפים שניר קלינגר לא יורחק לתקופה ארוכה

המאמן וטועמה יעמדו היום לדין לאור התנהגותם במהלך ההפסד בגמר הגביע למכבי ת"א. במועדון מאמינים כי התנצלותו יומיים לאחר האירוע תקל בעונשו. גוטליב אמור לחתום רשמית עד סוף השבוע. וגם: הפערים מול אלטמן

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שבועיים אחרי גמר הגביע הסוער בו הפועל תל אביב הפסידה 2:1 למכבי תל אביב, המאמן ניר קלינגר ועוזרו סלים טועמה יעמדו היום (רביעי) אחר הצהריים בפני ועדת המשמעות של ההתאחדות לכדורגל בעקבות התנהגותם סמוך לסיום. כזכור, השופט ארז פפיר פסל את השער של שי אייזן ולאחר שקלינגר השתולל על הקווים הוא הרחיק אותו. המאמן סימן תנועה מגונה לקהל של הצהובים שהקניט אותו וגם עוזרו הורחק.

בקבוצה מאמינים כי עונשו של קלינגר לא יהיה חמור והוא לא יורחק לתקופה ממושכת. כזכור, המאמן התנצל על התנהגותו פחות מיומיים לאחר המשחק.

במקביל האדומים ממשיכים בניסיונות לחיזוק הסגל שלהם. במועדון מצפים לחתימתם הקרובה של הקשר שלומי אזולאי וכן בלמה של הפועל עכו, ג'ורג' דיבה, בזמן שאדי גוטליב כבר סיכם לשנתיים אך טרם חתם רשמית. זה אמור לקרות במהלך היום או עד סוף השבוע.

המשא ומתן מול הקפטן עומרי אלטמן שהינו שחקן חופשי – נמשך וקיים פער כספי בין הצדדים כשהאדומים הציעו לו חוזה ארוך טווח. הפערים אינם גדולים ונוגעים בין היתר לסעיף יציאה לחו"ל. גם מול בן שהר ישנם פערים שכן ההצעה שקיבל נמוכה ממה שדורש. בקבוצה מצפים להתפתחויות בשבוע הבא.

עומרי אלטמן | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי