איינבינדר: "שחקנים ירצו להגיע אלינו". אלטמן יקבל הצעה לחוזה חדש

קשר הפועל ת"א עדיין כואב את התקופה הקשה בבית"ר אך אופטימי: "נחליף את מדליית הכסף במדליית זהב". קלינגר לוחץ להשארת הקפטן שנפרד מהקהל: "תודה וסליחה, בכל פעם שענדתי את הסרט, התכווצה הבטן. אולי עוד ניפגש"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שחקני הפועל תל אביב היו מרוסקים בסיום ההפסד אתמול (רביעי) 2:1 למכבי תל אביב בגמר גביע המדינה בהארכה. אחד מאלה שלקחו הכי קשה את ההפסד היה הקשר דן איינבינדר שהגיע באמצע העונה והביא לשינוי גדול אצל האדומים. איינבינדר, שימשיך בקבוצה בעונה הבאה, שיתף בתחושות הקשות לאחר המשחק.

"יש לי הרבה מה להגיד ואני עדיין שומר על איפוק", אמר איינבינדר. "לא קיבלתי מההתאחדות לכדורגל כתף תומכת כשהייתי בבית"ר ירושלים. אף אחד לא דיבר כשהייתי חודשיים ללא מסגרת וכמעט חצי שנה לא שיחקתי. למזלי קיבלתי אהבה ותמיכה מהמשפחה, הרגשתי כמו משוגע שהייתי מחוץ לקבוצה".

הקשר הודה גם למאמנו ניר קלינגר: "אני מוקיר לו תודה על כך שלא נתן לי להישבר, חיבק אותי והכריח אותי להגיע לקבוצה שלו". על הגעתו להפועל אמר: "היו לי המון חששות כשהגעתי למתחם חודורוב. זה לא היה נראה ורוד. במועדון כולם נתנו לי קרדיט, הקהל חיבק אותי והרגשתי את העוצמה. אני חושב שמה שעשינו העונה יפתח את הדלת להרבה שחקנים שירצו להגיע לחודרוב".

דן איינבינדר, ניר קלינגר | ברני ארדוב

מה צריך לשפר בקבוצה בקיץ: "צריך לעשות שינויים משמעותיים. יש לנו נכסים גדולים, שחקנים מוכשרים כמו אושר דוידה, אופק ביטון, שי אליאס, דני גרופר, שי אייזן ואחרים שעשו התקדמות. אתמול קיבלנו רק מדליית כסף על ההפסד, בשנה הבאה נחליף אותה במדליית זהב".

כואב את ההפסד בדרבי: "השארנו את מכבי תל אביב על אפס הזדמנויות. זה הפסד כואב ואכזרי. השחקנים נתנו הופעה טובה ואני גאה מאוד על איך ששיחקנו. יש להפועל קבוצה של ווינרים. גם הפסד כזה, כמה שהוא כואב ואמוציונלי – זה חלק מהמשחק. צריך לעכל את זה כמה שקשה".

בעוד איינבינדר ימשיך, מי שאולי לא יהיה חלק מהפועל בעונה הבאה הוא הקפטן עומרי אלטמן שכבש אתמול את השער שלא הספיק. בסיום המשחק אמר הקשר כי עד עכשיו לא קיבל הצעה כספית לחוזה חדש. ייתכן שאמש היה זה משחקו האחרון באדום. אלטמן, שחזר להפועל אחרי ששיחק בפנאתינייקוס, שוקל מעבר חזרה לאירופה. לספורט1 נודע כי מכבי חיפה והפועל באר שבע, שרצו אותו בזמנו – מגלות שוב עניין בקשר.

עומרי אלטמן | ברני ארדוב

לאחר שהתאושש, אלטמן העלה פוסט ברשתות החברתיות ואמר "תודה וסליחה" והשאיר את עתידו לוט בערפל. "תודה, פשוט תודה. וגם קצת סליחה. הגיע לנו ולכם לסיים את העונה הזו עם תואר. לא תמיד הכל תלוי בנו אבל נתנו את כל מה שיש לנו ולא תמיד זה מספיק. השארנו את הדם והנשמה על המגרש. תודה לכם האוהדים על התמיכה, על האהבה וההבנה העיוורת".

"אולי זה היה המשחק האחרון שלי בהפועל ת"א ואולי לא, אין לדעת כרגע וזה לא מה שחשוב. הוכחנו בחצי העונה האחרונה שהפועל ראויה להיות בצמרת הכדורגל הישראלי. היה לי העונג להיות קפטן הקבוצה בעונה הזו. כל פעם ששמתי את הסרט – הבטן שלי התכווצה וזה מעולם לא היה מובן מאליו מבחינתי. אוהב אתכם ואולי נתראה קרוב".

המאמן קלינגר רוצה כמובן את אלטמן בקבוצה ונראה שבימים הקרובים אלטמן אכן יקבל הצעה לחוזה חדש ויתבקש להשיב במהירות. גם אדי גוטליב ושי אליאס יקבלו הצעות לחוזה חדש. רז שלמה עשוי לעבור בהשאלה לבית"ר ירושלים. סוכנו של דני גרופר בודק עבורו אופציות למעבר בבלגיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי