מכבי תל אביב הציעה לעידן נחמיאס חוזה לארבע שנים

עידן נחמיאס | אריאל שלום

הצהובים רוצים לחזק את ההגנה ופנו לבלם שהצטיין בעונה החולפת וסיים את חוזהו בק"ש. על הפרק: 250 אלף יורו לעונה וסעיף יציאה לחו"ל בכל שנה. השחקן אמור להשיב בקרוב להצעה. ומה עם דמי ההשבחה לקבוצה מהצפון?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מעבירה הילוך בהכנותיה לקראת העונה הבאה בתקווה להחזיר את האליפות. אחד השחקנים שמועמדים להגיע למחזיקת הגביע הוא הבלם עידן נחמיאס (24), קפטן הפועל קריית שמונה שסיים את חוזהו בקיץ ונפרד. בעונה שעברה החמיץ הבלם משחק ליגה אחד בלבד.

סגנית האלופה הגישה לבלם הצעה לחוזה לארבע שנים עם 250 אלף יורו לעונה, כולל סעיף יציאה לחו"ל בסכום מוסכם שטרם נקבע בין הצדדים. הבלם, ששוקל אפשרות לצאת לאירופה והוזכר כמועמד למאריבור, אמור להשיב בקרוב להצעה.

כזכור, קריית שמונה צריכה לקבל מיליון וחצי שקלים דמי השבחה כפי שנקבע, והפתרון של הצהובים יהיה להעביר לקבוצה מהצפון שני שחקנים בהשאלה אותם ירצה המאמן עמיר נוסבאום. פארפה גויאגון מבית"ר תל אביב/רמלה הוא אחד מהם.

בתוך כך, מי שלא יהיה במכבי תל אביב בעונה הבאה הוא ריימונד רובמונד, עוזרו של ואן לוון בחצי שנה האחרונה שבעונה הבאה יהיה מאמנה הראשי של דה חראפשחאפ מליגת המשנה ההולנדית.

ניק בלקמן, עידן נחמיאס | אריאל שלום
עוד באותו נושא: עידן נחמיאס, פטריק ואן-לוון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי