דור אלו קיבל הצעה מבית"ר, גל כהן מונה לעוזר המאמן

דור אלו | מאור אלקסלסי

בבית"ר מאמינים שהפערים עם המגן ניתנים לגישור והוא יצטרף בשבוע הקרוב. בלם העבר הצטרף לצוות של ארווין קומאן, ניסיון "להחיות" את עסקת איתי שכטר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי מספר ימים של קיפאון בשיחות, בית"ר ירושלים החלה לנהל מגעים עם דור אלו על חוזה לעונה הבאה. בשיחה שהתקיימה עם נציגיו הוגשה למגן הצעה נמוכה, אולם בבית"ר הבטיחו לשפר את ההצעה ולחזור אליו במהלך השבוע הקרוב. בבירה טוענים כי השחקן דרש כ-130 אלף דולר לעונה, בעוד שההצעה של חוגג הייתה פחותה מ-100 אלף דולר. יחד עם זאת, במועדון מעריכים שהצדדים יגיעו לעמק השווה ואלו, שהיה מבוקש במועדון בעבר, יהפוך לשחקן בית"ר בשבוע הקרוב.

בנוסף, גורמים במועדון פנו לאיתי שכטר והבהירו כי אם ימתין מספר ימים, יוכלו להגיש לו הצעה. שכטר מועמד גם להפועל באר שבע, אבל זו לא העלתה הילוך בימים האחרונים ובודקת גם אופציות נוספות לצירוף חלוץ.

בינתיים, הצרות הכלכליות ממשיכות להעסיק את משה חוגג. בבית"ר מבינים שאם לא תהיה ברירה יצטרכו למכור שחקנים בכל מחיר וכך נעשה כבר במקרה של עלי מוחמד, שעבר למכבי חיפה. כבר אתמול (רביעי) נפגש סוכנו של מוחמד עם הנהלת מכבי חיפה, אך על פי גורמים המעורבים בפגישה, היא עסקה בעיקר במיוצג אחר שלו – מאוויס צ'יבוטה, כאשר שמו של מוחמד עלה בה. בסופו של דבר, המגעים מול הירוקים הבשילו לכדי הסכם.

איתי שכטר, דן ביטון | אודי ציטיאט

שני שחקנים אחרים שבית"ר תוכל למכור הם ירדן שועה, שכרגע טרם הוגשה הצעה עבורו מהליגה הבלגית אליה הוא מכוון ואביאל זרגרי, שהסכומים שבית"ר תדרוש עליו גבוהים מאוד ולא בטוח שחוגג יהיה מוכן למכור העונה. אתמול צייץ הבעלים: "‏לפני שזה יוצא מכלל שליטה בוא נבהיר שני דברים: 1. כל קבוצות ליגת העל, ללא יוצא מן הכלל, רוצות את זרגרי.2. זרגרי לא למכירה. לילה טוב".

ארווין קומאן בחר היום עוזר מאמן אחרי שערך מספר ראיונות לתפקיד – גל כהן. בלם העבר בן ה-39 אימן בשנים האחרונות קבוצת הנוער של רעננה ולאחר מכן שימש כעוזר מאמן ומאמן הקבוצה הבוגרת. כהן אמר לאחר החתימה: "אני שמח וגאה להגיע למועדון מכובד ומפואר כמו בית"ר ירושלים ולהיות עוזרו של ארווין קומאן. מחכה בקוצר רוח לפתיחת האימונים ולמסע המשותף שלנו יחד".

בבית"ר ירושלים סיפרו כי שני המועמדים המובילים לתפקיד נכון לתחילת השבוע היו אסי דומב וגילי לבנדה, שכבר רואיינו על ידי קומאן בזום, אך הוחלט לראיין מועמדים נוספים. אתמול בשעת הצהריים פנה אלי אוחנה לכהן והודיע לו כי הם מעוניינים לערוך איתו ראיון. כהן, שהיה השלישי שרואיין לתפקיד, קיבל תשובה בתוך יממה אחת כי הוא המתאים ביותר לשמש בתפקיד. במועדון אמרו: "גל היה המתאים ביותר מכל המועמדים שראיינו, הבחירה הייתה משותפת של אוחנה ושל קומאן".

בתוך כך, בית"ר חתמה היום על הסכם חסות לשנה אחת עם חברת shincoin (ש-coin), והלוגו שלה יתנוסס על גב המדים של הקבוצה מהבירה, קבוצת הנוער וקבוצת הנשים של המועדון. סכום האימוץ עומד על כ-350 אלף דולר.

גל כהן
גל כהן | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי