הפועל ת"א תערער על העונש שספג קלינגר: "לא הוגן והזוי"

האדומים זועמים לאחר שהמאמן הורחק משישה משחקים. במקביל, בחודורוב ממשיכים בבניית הסגל. הקפטן אלטמן צריך להשיב על הצעה חדשה. השחקנים מעלים ציפיות: תהיה לנו אחת מחוליות הקישור ההתקפי הטובות בליגה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב קיבלו באכזבה גדולה ובזעם רב את העונש שספג המאמן ניר קלינגר שהורחק על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל משישה משחקים בעקבות התנהגותו בהפסד למכבי תל אביב בגמר גביע המדינה. המאמן לא יוכל לרצות את העונש במשחקי גביע הטוטו ועלול להחמיץ כמחצית מהסיבוב הראשון.

גורם במועדון אמר: "העונש לא הוגן והזוי לחלוטין, אין ספק שנגיש ערעור". האדומים מצפים כי העונש יומתק. נזכיר כי גם עוזרו סלים טועמה הורחק לשני משחקים. האדומים הניחו לפני הדיון כי העובדה שהמאמן התנצל תקל בעונשו. במחזור השישי, אגב, האדומים יארחו את בית"ר ירושלים באצטדיון בלומפילד.

במקביל האדומים רוצים להמשיך בבניית הסגל – שמירה על שחקני המפתח וכן צירוף שחקני רכש נוספים אותם המאמן דורש. במועדון מצפים שגוטליב יחתום על חוזה לשנתיים+אופציה לעונה נוספת. גם בלם הפועל עכו, ג'ורג' דיבה, צפוי להצטרף. לגבי הקפטן עומרי אלטמן, הוא קיבל הצעה חדשה לחוזה לשלוש שנים ובמתחם חודורוב ממתינים לתשובתו. שלומי אזולאי ממ.ס אשדוד קיבל הצעה לשנתיים.

עומרי אלטמן | ברני ארדוב

בקרב השחקנים מחכים גם כן בקוצר רוח לראות איזה סגל יתגבש בעונה הבאה ומשוכנעים לאחר החתמתו של עידן ורד ויחד עם האפשרות שאזולאי יחתום ואלטמן יישאר – יחד עם דן איינבינדר, לאדומים תהיה אחת מחוליות הקישור ההתקפי הטובות בליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי