עלי מוחמד יחתום אחרי שיחזור מחו"ל: "ברק בכר מאוד רצה אותו"

עלי מוחמד, נטע לביא | מאור אלקסלסי

אחרי הסיכום עם בית"ר ירושלים על רכישת הקשר, מכבי חיפה מרוצה: "זה היה מהלך בזק, אבל מאוד ממוקד. ההתנהלות המהירה של יענקל'ה מול חוגג הביאה לסיכום". הניז'רי ירוויח כ-240 אלף דולר לעונה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה סגרה אתמול (חמישי) את אחת העסקאות הגדולות של הקיץ בכדורגל הישראלי, כאשר הודיעה על סיכום עם בית"ר ירושלים על רכישת עלי מוחמד. הקשר הניז'רי בן ה-25 טרם סיכם את תנאיו בכרמל, אך העסקה סוכמה בין בעלי המועדונים, יעקב שחר ומשה חוגג.

האלופה תשלם לבית"ר 1.4 מיליון דולר תמורת 80% מכרטיסו של מוחמד. כבר לפני שנתיים הירוקים רצו לרכוש את הקשר, כאשר היה שחקן מכבי נתניה, וכעת הוא יגיע לכרמל. "זה היה מהלך בזק, אבל מאוד ממוקד", אמר גורם במכבי חיפה על העסקה.

בחיפה סיפרו כי שמו של מוחמד עלה עוד לפני סיום העונה בשיחות מקצועיות כמי שיכול להוות תחליף לאחד השחקנים שעשויים לעזוב. נראה כי מוחמד אבו פאני עתיד לסיים את דרכו בקרוב. שחקן נבחרת ישראל מחזיק בחוזה עד לסיום 2021/22 והביע את רצונו לצאת הקיץ לאירופה, ומסתמן שכך יקרה.

מוחמד אבו פאני | דני מרון‎

בימים האחרונים נערכו מספר שיחות בין נציגי בית"ר ירושלים לנציגי מכבי חיפה יחד עם סוכנו של מוחמד, אבי ציוני. ביממה האחרונה שני המועדונים הבינו שהעסקה חייבת להסתיים מהר ככל האפשר, במיוחד מכיוון שלירוקים נודע שגם מכבי תל אביב מתעניינת בניז'רי.

"זו הייתה צריכה להיות החלטה מושכלת, אבל מהירה. הרצון הגדול של ברק בכר וההתנהלות המהירה של יענקל'ה מול חוגג הביאו לסיכום", אמרו במכבי חיפה. בקרוב מוחמד ינחת בישראל, ואחרי שיעבור בדיקות רפואיות יחתום אצל האלופה. הקשר צפוי לחתום על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונת נוספת, ולהרוויח כ-240 אלף דולר לעונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי