אחרי שחרור רוסה: הפועל ב"ש הציעה פיצוי תמורת עזיבה לאגודלו

ג'ונתן אגודלו | דני מרון

המועדון נפרד רשמית מהברזילאי, שהפך לשחקן חופשי, וכעת המטרה היא להגיע לסיכום על עזיבה גם עם החלוץ הקולומביאני. התקדמות בעסקת איהאב גנאים, האימונים ייפתחו ביום ראשון, האופציה על בריירו מומשה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מנסים לקדם הגעת שחקנים לבירת הנגב. אחרי ההצעות לאופיר מרציאנו ואיתי שכטר, במועדון סבורים כי עד תחילת השבוע תיחתם סופית עסקת יוג'ין אנסה. דור מיכה סיכם את תנאיו אבל החתימה מתעכבת בשל ניסוחים בחוזה. הוא יחתום בקבוצה ויהיה הרכש הבא של רוני לוי.

התקדמות נרשמה גם בגזרת איהאב גנאים, אחרי שאלונה ברקת הבהירה לבני סכנין כי תהיה מוכנה להתגמש מעט בעסקה. עו"ד גיא פרימור מנהל מגעים מול אנשי סכנין בתקווה לסגור את העסקה כבר בתחילת השבוע הבא.

בנושא אחר, אחרי הסיכום העקרוני עליו הגיעו בבאר שבע עם פארליי רוסה, המועדון הודיע היום כי עסקת שחרורו נחתמה והוא הפך לשחקן חופשי. כעת, נעשה ניסיון להיפרד גם מג'ונתן אגודלו, כשלשחקן הוצע פיצוי תמורת עזיבה מיידית ובמועדון החליטו כי בכל מקרה הוא לא ימשיך בעונה שבפתח. ביום ראשון הקבוצה תפתח את האימונים.

פארליי רוסה חוגג | מאור אלקסלסי

בבירת הנגב הבטיחו היום (שישי) את הישארותו של מריאנו בריירו, ומימשו את האופציה עליו בסך 200 אלף דולר. הוא ישחק בהפועל באר שבע בשלוש השנים הקרובות, אחרי שבעונה הקודמת הושאל מראסינג הארגנטינאית, ובמהלך העונה הקודמת קיבל אזרחות ישראלית.

מריאנו בריירו | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי