יעלה לליגת העל? בני סכנין מעוניינת באלמוג בוזגלו

אלמוג בוזגלו | אריאל שלום

הקשר צפוי לקבל את ברכת הדרך מבני יהודה, גם הפועל נוף הגליל תנסה לצרפו. מימר מחפש בלם זר, כיאל ינסה לשכנע שחקנים ממכבי חיפה להצטרף. גנאים עשוי להמשיך אם הפועל ב"ש לא תמהר

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אנשי בני סכנין מעלים הילוך בהכנות לעונה הבאה ומקווים לצרף מספר שחקנים משמעותיים כבר בשבוע הקרוב, לקראת פתיחת האימונים בסוף החודש. לאחר ההחלטה להשאיר את הקשר בירם כיאל שכבר לא יעבור להפועל באר שבע, במועדון מקווים שהאחרון יעזור במאמץ לצרף חלק משחקני מכבי חיפה וביניהם הבלם עאיד חבשי והמגן טאלב טוואטחה, שניים שאינם בתוכניות של הירוקים.

מבחינת בני סכנין מדובר בשתי עסקאות מורכבות, בייחוד כל עוד חבשי מעוניין למצות אופציות באירופה ואילו טוואטחה אחד המשתכרים הגבוהים בכרמל, אבל בסכנין אופטימיים מתוך אמונה שההמלצות של כיאל יביאו לכדי עסקה.

כפי שפרסמנו לראשונה, אז מספר אנשי עסקים בסכנין עשויים לסייע בהבאת טוואטחה אם המגן ישוחרר מחיפה וייתן אור ירוק להצטרף לקבוצה. בנוסף בסכנין הבהירו כי בשלב זה אייהב גנאים ימשיך בקבוצה וזאת לאחר שהשיחות מול הפועל באר שבע לא התקדמו ומאמינים כי בתחילת שבוע הבא תהיה תשובה סופית בנושא.

בירם כיאל
כיאל. ינסה למשוך שחקנים ממכבי חיפה לסכנין | מאור אלקסלסי

מאמן בני סכנין, שרון מימר, מעוניין להתחזק בבלם משמעותי וזאת לאחר שהבלם האוסטרי לוקאס ספנדלהופר הודיע כי לא יחזור למועדון. מעבר לזה מימר והצוות המקצועי מעוניינים להתחזק בחלק ההתקפי ואחד השמות שעלה הוא של קשר בני יהודה, אלמוג בוזגלו. האחרון נמצא תחת חוזה בקבוצה שירדה לליגה הלאומית, אך אם תגיע הצעה משמעותית מליגת העל אז הוא צפוי לקבל שחרור מהכתומים. בבוזגלו מעוניינת גם העולה החדשה מהלאומית, הפועל נוף הגליל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי