רוסה יצטרף להפועל ת"א, גוטליב חתם לשלוש שנים נוספות

פארליי רוסה חוגג | מאור אלקסלסי

הבלם המוערך יישאר עד 2024. אקס ב"ש סיכם. במועדון סבורים כי השעיית קלינגר לשישה משחקי ליגה אינה מידתית ולא צודקת, ביה"ד העליון הודיע כי ידון בערעור ביום רביעי הקרוב. פערים כספיים עם אלטמן

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב בדרך לרכש זר ראשון לעונת 2021/22. האדומים הגיעו היום (ראשון) לסיכום עם פארליי רוסה, קשר הפועל באר שבע בחצי העונה האחרונה, שיצטרף לקבוצה של ניר קלינגר וייכנס למשבצת שפינה לידור כהן בחלק הקדמי. רוסה הגיע לקבוצה מבירת הנגב בינואר האחרון וכבש שני שערים בשמונה הופעות בליגת העל. לפני יומיים הברזילאי קיבל את הודעת השחרור מהקבוצה של רוני לוי.

שחקן נוסף שישחק בעונה הבאה בהפועל תל אביב הוא הבלם המוערך אדי גוטליב, שחתם היום (ראשון) על חוזה חדש שיבטיח את הישארותו במועדון עד 2024. גוטליב בן ה-28 התמודד העונה עם מספר פציעות, אך בהמשך חזר להרכב של הפועל ת"א והיה מבין השחקנים הבולטים שלה במהלך משחקי הפלייאוף והעלייה לגמר גביע המדינה.

גוטליב אמר לאחר החתימה: "אני שמח לקשור את עתידי עם המועדון שכבר מזמן הפך עבורי לבית. יש לי עוד הרבה מה להשיג כאן ואני מקווה שנעשה ביחד התקדמות נוספת גם בעונה הבאה. מודה להנהלה והצוות המקצועי על האמון. אמשיך לתת את כל כולי במגרש למען הצלחת הקבוצה. יאללה הפועל"

אדי גוטליב | הפועל תל אביב

ועוד בהפועל ת"א בכל הנוגע לבניית הסגל לעונה הבאה: בקבוצה מעוניינים לסגור בקרוב את סאגת עומרי אלטמן. הקפטן, שסיים את חוזהו, נמצא במשא ומתן אחרי שקיבל הצעה חדשה לשלוש שנים, וכרגע עדיין ישנם פערים כספיים בין הצדדים. קלינגר רואה באלטמן בורג חשוב ומחבר לרכש החדש – עידן ורד, שלומי אזולאי ובן שהר שאמור להצטרף בימים הקרובים, והמטרה היא שהשחקן יחתום על חוזה עד פתיחת האימונים כדי לפתוח אותם עם שאר השחקנים.

בנושא אחר, הפועל תל אביב הגישה היום לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, על ידי פרקליט המועדון משה בן דת, ערעור על העונש שקיבל קלינגר. כזכור, הדיין ישראל שמעוני החליט להרחיק את מאמן האדומים לשישה משחקי ליגה בשל אירועי הדרבי בגמר גביע המדינה.

במועדון סבורים כי העונש שקיבל קלינגר אינו מידתי ולא צודק, וניתן בחשיבה מוקדמת ולא צודקת. האדומים מעריכים כי בית הדין העליון יקטין משמעותית את עונשו של המאמן, או שייקבע שייכללו בו גם משחקי גביע הטוטו ולא רק משחקי ליגת העל. בתגובה, בית הדין העליון הודיע כי ידון בערעור שהגיש מאמן ביום רביעי הקרוב בשעה 14:00.

עומרי אלטמן | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי