אלטמן: "יכול להיות שזה היה המשחק האחרון שלי", קלינגר וטועמה ביצעו תנועות מגונות

קפטן הפועל תל אביב ביקר את השיפוט בהפסד הכואב בגמר הגביע והצהיר כי ייתכן שיעזוב: "אין לי חוזה לעונה הבאה ולא הגישו לי שום הצעה". המאמן ועוזרו בתנועות לא יפות לעבר קהל מכבי תל אביב. מאור בוזגלו עקץ

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הייתה קרובה מאי פעם לזכות בגביע ראשון מאז 2012 ועל הדרך לגבור על מכבי תל אביב לראשונה מאז 2014, אך איבדה את התואר בדרך הכי כואבת שיש והפסידה 2:1. הערב (רביעי) האדומים הובילו במשחק וגם אחרי שמכבי תל אביב הצליחה להשלים מהפך במהלך הארכה, הצליחה הפועל תל אביב לכבוש כנגד כל הסיכויים בדקה ה-116, אך לאחר בדיקה ב-VAR, ארז פפיר החליט לפסול את השער בעקבות עבירה של שי אייזן שגם הורחק לאחר עבירה על דור פרץ.

פסילת השער גרמה למהומה לכר הדשא. ניר קלינגר שהורחק על ידי פפיר ביצע יחד עם עוזרו סלים טועמה תנועות קשות לעבר אוהדי מכבי תל אביב, ונראה כי האירוע לא יעבור בשתיקה והשניים יעמדו לדין. אם נחזור על המתרחש על כר הדשא, מכבי תל אביב הצליחה לשמור על היתרון מהארכה וגרמה לשברון לב למחנה האדו.

אגב, עוד לפני שריקת הפתיחה מאור בוזגלו שנמצא בהליך בוררות מול הפועל תל אביב, עקץ את הניסנובים ברשתות החברתיות כשכתב: "בהצלחה להפועל! יאללה מענק גביע", ולאחר שמכבי תל אביב השלימה את המהפך בהארכה צייץ "הלך המענק".

צפו באירוע

עומרי אלטמן, קפטן הפועל ת"א, דיבר בסיום המשחק והיה נשמע בסערת רגשות: "אני לא חושב שאני יכול להסביר במילים מה עובר עליי כרגע. תחושות קשות מאוד, במיוחד לאור איך שהתפתח המשחק. ראינו את זה בא אלינו, אבל טעות לא מחויבת שמשנה את כל המומנטום ואת כל המשחק. זהו, אין לי הרבה איך לסכם את זה יותר מדי. זה קשה".

הרגע בו שי אייזן כבש וההחלטה לבטל את השער: "זה היה מרגש. את האמת, עוד לא ראיתי את המקרה. לפי מה שהבנתי, אפשר לא לשרוק על זה. לטעמי השופט הסתכל מעט מדי זמן עם המהלך והלך עם החלטת ה-VAR. בסדר, אין מה לעשות. אני אסתכל על זה בבית, אבל מה זה משנה? טעה, לא טעה, זה לא משנה עכשיו. אנחנו בלי הגביע, זו התוצאה".

האם זה היה משחקו האחרון בהפועל תל אביב: "אולי. כולם יודעים, אין לי חוזה לעונה הבאה, אז כן, יכול מאוד להיות שזה המשחק האחרון שלי הפועל ת"א. זה תלוי בהרבה גורמים. כרגע, לא הציעו לי אף חוזה. לא היה שום דיבור, אז אני לא יכול לענות. אם היו מציעים הצעה שלא לטעמי יכולתי לענות, אבל לא הייתה כזאת ולא דיברו איתי – אז אני לא יודע מה יהיה".

עומרי אלטמן | ברני ארדוב

התנועות המגונות של קלינגר וטועמה לעבר אוהדי מכבי ת"א: "אני לא יכול לשפוט אדם בשעת כעסו. יש הרבה אמוציות, במיוחד במשחק כזה כמו גמר גביע המדינה. אני לא חושב שאפשר לשפוט אותם. אתה חושב שאתה אולי כבר הולך לפנדלים, בסוף משנים את ההחלטה, זה לא הזמן לשפוט אותם. שיירגעו, יתראיינו ויגידו את מה שיש להם על הלב – אני בטוח שיבינו את זה יותר טוב".

האם הוא דיבר עם קלינגר אחרי המשחק בחדר ההלבשה: "ניר ווינר, קשה לו להפסיד. קשה לו לקבל הפסדים, זה לא תמיד פשוט, במיוחד לא במשחק עם כל כך הרבה אמוציות. לאור איך שזה התפתח גם קשה לקבל את זה. זה לא פשוט. אין לי הרבה מילים להגיד, אני מתנצל, אני עדיין מעכל וכנראה שייקח לי הרבה זמן".

המסר שלו לאוהדי הקבוצה: "אנחנו קודם כל מתנצלים,. כולם הרגישו את התואר קרוב. כל כך רצינו להביא את זה. היו לנו מאות שיחות בשבועות האחרונים שקשורות לאוהדים, אלינו וכמה זה מגיע להם ולמועדון הזה אחרי שנים באמת לא פשוטות. המסר הוא שאנחנו צריכים להרים את הראש. זה אף פעם לא קל, אבל אני מקווה שאנשים יידעו לצאת מזה כמה שיותר מהר. לומדים מזה ומתחשלים מזה. אני מקווה שבפעם הבאה שהפועל ת"א תהיה במעמד הזה הם ייקחו תואר, אנחנו אקח תואר. אני באמת לא יודע אם אהיה פה כי אין לי חוזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי