חבשי מתקרב לסכנין, פלקושצ'נקו טרם החליט לגבי מעברו

עיאד חבשי | מאור אלקסלסי

הקבוצה מעוניינת להחתים מיידית את הבלם שיגיע בהשאלה ממכבי חיפה וייכנס לנעליו של שפנדלהופר, קשר הירוקים ממתין להצעות נוספות וגם טוואטחה על הכוונת. גולדנברג בדרך חזרה לחדרה, בעוד שלאעטה חתם לעונה נוספת

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין ממשיכה את בניית הסגל לעונה הבאה ולאחר שהבינה כי הבלם האוסטרי, לוקאס שפנדלהופר, ככל הנראה לא ישוחרר ולא יגיע בעונה הבאה, בקבוצה העלו הילוך לגבי צירוף בלם והם נמצאים במשא ומתן מתקדים עם עאיד חבשי. כזכור, האחרון שאינו נמצא בתכניות של ברק בכר ומכבי חיפה, מבוקש על ידי שרון מימר, וסכנים תפנה רשמית לירוקים כדי להשאילו. בין המועדונים חל שיפור ביחסים ולכן התקווה של אנשי סכנין היא שיכולו להשלים את מעברו של חבשי כבר בימים הקרובים.

כפי שפרסמנו, גם הקשר מקסים פלקושצ'נקו וגם טאלב טאווטחה עם הכוונת של סכנין, והקשר עדיין לא החליט אם להיענות להצעה ומעדיף להמתין להצעות נוספות מצד מועדונים אחרים בליגת העל. לעומתו, טוואטחה מחזיק בחוזה גבוה אצל הירוקים, ורק לאחר שישוחרר מהכרמל הוא יבחן מספר אופציות, וביניהן גם את זו של סכנין. שחקן שהבטיח את הישארותו בקבוצה הוא מופלח שלאעטה, שחתם היום על הארכת החוזה לעונה נוספת.

מהצד השני, מי שעשוי לעזוב את סכנין הוא המגן חגי גולדנברג. כפי שפרסמנו לראשונה, הקבוצה מהמגזר אמנם מימשה את האופציה על המגן, אך האחרון הביע עניין לעזוב את הקבוצה והוא מבוקש בהפועל חדרה. הקבוצה של מנחם קורצקי נותרה ללא מגנים שמאליים לאחר עזיבתם של מקסים גרצ'קין לבית"ר ירושלים ושל עבדאללה ג'אבר שחתם בסכנין, ולכן מפעילים לחץ גדול על גולדנברג לשוב לקדנציה נוספת בקבוצה, אחרי ששיחק במדיה בעונת 2019/20.

חגי גולדנברג | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי