נחמיאס צפוי לחתום ביממה הקרובה, בלקמן מוכן לקצץ כדי להישאר

ניק בלקמן | אריאל שלום

בלם קריית שמונה צפוי להפוך לשחקן מכבי תל אביב בקרוב ולפתוח בשלישי את האימונים יחד עם הצהובים. החלוץ העביר מסר לצוות לפיו מעוניין להמשיך. נמשך המו"מ עם סכנין על חלאילה, סבוריט לא ישתתף באימון הפתיחה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפתח מחר (שלישי) את אימוניה לקראת עונת 2021/22, כאשר בקבוצה עדיין ממתינים להודעה הרשמית על המשך דרכו של המאמן, פטריק ואן לוון. חוזהו של ההולנדי מסתיים רק בעוד עשרה ימים, בתום חודש יוני, ובקרוב צפויה הכרזה רשמית.

בסגנית האלופה פועלים לסיים כבר היום את העברתו של עידן נחמיאס. בלם קריית שמונה צפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת, והוא אמור להיות מוצג ביממה הקרובה ולפתוח מחר את האימונים עם יתר שחקני מכבי ת"א. מחזיקת הגביע תשלם כמיליון ש"ח דמי השבחה למועדון בבעלותו של איזי שרצקי.

כידוע, האופציה על לואיס הרננדס מומשה. הבלם הספרדי טרם נחת בישראל ולא הביע רצונות עזיבה לעת עתה. אנריק סבוריט טרם השיב להצעה שקיבל והצהובים מחכים גם לתשובתו של המגן השמאלי, שלא ייקח חלק באימון הפתיחה.

עידן נחמיאס | אודי ציטיאט

אתמול פרסמנו כי מכבי ת"א החלה במגעים עם בני סכנין בנוגע להחתמתו של אוסאמה חלאילה. גורם בכיר בסכנין הבהיר כי המועדון לא מעוניין בחילופי שחקנים, והדרישה עבור החלוץ נותרה בעינה – מיליון יורו. השיחות בין הצדדים יימשכו, כאשר גם מכבי חיפה מביעה עניין בחלאילה בן ה-23.

ומה קורה בגזרתו של ניק בלקמן? החלוץ, שסיים את חוזהו בתום העונה הקודמת, העביר בימים האחרונים מסרים לצוות המקצועי ולראשי מכבי ת"א כי הוא מעוניין להמשיך ומוכן לקצץ משמעותית בחוזהו בשביל זה. כרגע לא התקבלה בנוגע לשחקן בן ה-31, שכבש ב-2020/21 שלושה שערים בליגת העל.

אוסאמה חלאילה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי