יוג'ין אנסה חתם בהפועל ב"ש, חלוץ סרבי הוצע בנוסף

יוג'ין אנסה | הפועל באר שבע

הגנאי השלים את מעברו בחוזה לשלוש שנים: "מתרגש", סטפן יוקיץ' נכנס גם הוא לרשימות. רוני לוי לוחץ על החתמת סלליך והפערים מולו הצטמצמו. עתיד אקולטסה תלוי בעמדת הזר שיגיע ומיכה יצטרף בסוף השבוע הבא

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מתקדמת משמעותית בבניית הסגל לעונה הבאה. יממה אחרי אימון הפתיחה והחתמת איתי שכטר, הערב (שני) הצטרף רשמית גם החלוץ הגנאי יוג'ין אנסה, ששיחק בעונה שעברה בהפועל קריית שמונה ונרכש כעת מהפועל רעננה.

אנסה אמר לאחר החתימה: "אני שמח לחתום במועדון. שיחקתי מול הקהל כשחקן אורח, וכעת אני מתרגש ללבוש את המדים האדומים ולקבל את הדחיפה של הקהל כשחקן הקבוצה. אני מודה לצוות המקצועי על האמון בי".

המשימה הבאה של האדומים תהיה הכנת ההסכם של דור מיכה, עליו הוא אמור לחתום רק בסוף השבוע הבא. מיכה אמור להצטרף להכנות של הקבוצה במחנה בפולין ולהיות חלק משמעותי לקראת מוקדמות הליגה האירופית. בעוד כחודש ייערך המשחק הראשון באירופית בבולגריה מול ארדה קרדז'לי, שסיימה רביעית בליגה הבולגרית בעונה הקודמת וזו תהיה ההופעה הראשונה שלה במסגרת אירופית.

המשימה הבאה. דור מיכה | Daniela Porcelli/DeFodi Images via Getty Images

בינתיים ובנוסף לאנסה ולשכטר, החלוץ הסרבי סטפן ווקיץ (25) מזלטיבור קחטינה הוצע לצוות המקצועי. במועדון טוענים כי הוצעו מספר מועמדים ובימים הקרובים יוחלט עם מי מהם להתקדם. החלוץ כבש תשעה שערים בעונה החולפת ושכרו לא יהווה מכשול, אך הוא מבוקש בעוד מספר מועדונים.

אתמול ערכה הקבוצה אימון פתיחה, ומחר היא צפויה לערוך אימון פתוח לקהל שלה, אז אמורים להצטרף גם מיגל ויטור, אלטון אקולטסה, מרואן קבהא, שגיב יחזקאל ומריאנו בריירו. באימון הקרוב ייטול חלק איתי שכטר, עליו אמרו אתמול במועדון: "אין הרבה שחקנים עם ניסיון כזה ובטח שלא עם תרומה עצומה לחדר ההלבשה. זה היה חלק חשוב בבחירה שלנו בו". יחד עם שכטר, מיכה ורועי גורדנה, בבאר שבע מצפים להחתים שחקן התקפה זר. בהתאם לעמדה בה הוא משחק, יוחלט האם להשאיר או לשחרר את אלטון אקולטסה, שעדיין לא קיבל כל הודעה על עתידו ומודע לכך שלא ישוחרר בחינם. קייס גאנם יגיע לבית האדום להמשך שיקום ולאחריו יוחלט האם לצרפו לסגל.

לגבי סינטיהו סלליך, בסביבתו אישרו אתמול כי הקשר נפגש עם רוני לוי. המאמן הציע 150 אלף דולר לעונה בעוד שהשחקן דרש 170. לשחקן הוסבר כי במידה שיחליט לא לחתום, הוא עשוי להישאר ללא קבוצה ובעונה השלישית שלו יהיה חלק משמעותי ברוטציה. בסביבתו של השחקן אמרו אתמול כי הוא מעוניין לחתום לשנתיים. סלליך חתם לפני שנה תחת מגבלות הקורונה בסכום מופחת משמעותית ולא מבין למה צריך לקצץ מעבר לסכום החוזה הנוכחי. עוד הודגש, כי "הסכום עליו קיים ויכוח איננו סכום משמעותי ואינו אמור לקדם אותו בשלב זה של הקריירה. הוויכוח הוא עקרוני בעיקר לאחר שהוכיח שהינו שחקן לגיטימי ומשמעותי לסגל של באר שבע".

אלטון אקולטסה | לירון מולדובן

במקביל, במועדון רוצים לסיים את סאגת השוער הראשון ועדיין משוכנעים שאופיר מרציאנו או אריאל הרוש יחתמו בקבוצה. בימים הקרובים תנסה באר שבע להאיץ את המגעים עם שוער היברניאן ורק אם לא יעלה יפה, תלך על הרוש. בבירת הנגב טוענים כי למרות התנגדות האוהדים, אלונה ברקת לא פוסלת את הרוש, אך ממתינה קודם להתפתחות בגזרת מרציאנו – שמקבל עדיפות מבחינה מקצועית גם מבחינת מאמן השוערים שי הס.

מרציאנו והרוש | ההתאחדות לכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי