טוואטחה, חבשי ופלקושצ'נקו: העסקה שמכבי חיפה עשויה להציע לסכנין

טאלב טוואטחה | מאור אלקסלסי

הירוקים מנסים להחתים את חלאילה ולא מוכנים לשלם מיליון יורו, כפי שדורש אבו יונס. המטרה - צירוף צ'יבוטה, דוד או חלאילה עד למחנה האימונים. עלי מוחמד ינחת בשלישי. סוכם רשמית שיתוף הפעולה עם הפועל עפולה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה פתחה אתמול (ראשון) באופן רשמי את אימוניה לעונת 2021/22, אך עשתה זאת בסגל חסר. במהלך השבוע יצטרפו לשאר השאר השחקנים גם הזרים ובתקווה גם שחקני רכש. שון גולדברג היה הפנים החדשות אתמול באימון, כאשר עלי מוחמד אמור לנחות מחר, להיפגש עם ראשי המועדון, לחתום רשמית ולהצטרף לאימונים, זאת אחרי שהקבוצה לסיכום עם בית"ר ירושלים בשבוע שעבר.

מי שלא לקח אתמול חלק באימון הוא רז מאיר. אמנם יש התקדמות בשיחות בין המגן לאלופה, אך זה עדיין לא הגיע לידי חתימה. בצוות המקצועי של הירוקים מקווים שגם הנושא הזה ייסגר במהרה, שכן כרגע אין אפילו ימני אחד בסגל של מכבי חיפה.

מעבר לכך, הקבוצה מהכרמל מחפשת חיזוק לחלק הקדמי. בראש הרשימה נמצאים מאוויס צ'יבוטה ודין דוד, אך בשלב זה יש קשיים ולכן במכבי חיפה בונים את האופציה של אוסאמה חלאילה. הירוקים, כידוע, התעניינו בחלוץ בני סכנין בעבר, אך בתקופה ההיא שררו יחסים עכורים בין הנהלת המועדונים בשל חוב על עטאא ג'אבר.

אוסאמה חלאילה | מאור אלקסלסי

כעת, לאור השיפור ביחסים, הצדדים מנסים להגיע לסיכום. יו"ר סכנין, מוחמד אבו יונס, הודה אתמול שמתקיימות שיחות, והקבוצה דורשת על חלאילה מיליון יורו. מכבי חיפה לא מוכנה לשלם סכום שכזה, אך יציעו לסכנין סכום כספי מופחת ומספר שחקנים שיעשו את הדרך ההפוכה במקביל. בין השאר, מתקיימות בלי קשר שיחות בנוגע להשאלה אפשרית של הבלם עיאד חבשי, שכבר סיכם את תנאיו בסכנין. בחיפה עשויים להציע גם את סאקו טורה ומקסים פלקושצ'נקו, בו מעוניין המאמן שרון מימר, שהדריך אותו בהפועל חדרה בעונה הקודמת.

שם מאוד מעניין נוסף שעשוי להיכלל בעסקה במידה שתצא לפועל הוא טאלב טוואטחה. המגן השמאלי לא בתכניות של האלופה, אך סכנין תתקשה לעמוד בשכרו. "אם בסכנין יהיו ענייניים ומהירים, אפשר לקדם את העסקה", אמרו במכבי חיפה, שמכוונת להחתים אחד מבין חלאילה, דוד או צ'יבוטה עד ליציאה למחנה האימונים בהולנד. כידוע, גם מכבי תל אביב מעוניינת בחלאילה.

בנושא אחר, סוכם רשמית שיתוף פעולה עם הפועל עפולה החל מהעונה הקרובה. במסגרת שיתוף הפעולה יעברו שחקנים צעירים להפועל עפולה, במטרה לצבור דקות משחק ולחזור בשלים ומנוסים יותר לקבוצה הבוגרת. הפועל עפולה תהנה מזכות ראשונים לבחירת שחקנים צעירים ומושאלים. על שיתוף הפעולה יפקח המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה, גל אלברמן, שיעקוב אחר התפתחות השחקנים וסיפר: "מדי שנה מייצרת מכבי חיפה לא מעט שחקנים צעירים, מהמבטיחים בכדורגל הישראלי. אותם שחקנים שאינם נמנים עם הסגל הבוגר, זקוקים למסגרת המקצוענית ביותר והפועל עפולה היא כזו. אנו שמחים על שיתוף הפעולה".

מקסים פלקושצ'נקו | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי