מכבי ת"א ובני סכנין סיכמו על העברת אוסאמה חלאילה, נחמיאס חתם

עידן נחמיאס | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

בלם הפועל קריית שמונה השלים את מעברו למחזיקת הגביע בחוזה ל-4 שנים: "יודע מה הציפיות ממני". בקרוב יוחלפו טיוטות החוזה וגם החלוץ בן ה-23 יעשה את הדרך לצהובים תמורת כמיליון יורו עבור 75 אחוז מכרטיסו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תפתח מחר (שלישי) רשמית את עונת 2021/22 כשתערוך את אימון הבכורה שלה לעונה ובקבוצה פועלים בשעות האחרונות כדי שלקריית שלום יגיעו כבר ביומיים הקרובים שני שחקני רכש. הראשון הוא הבלם עידן נחמיאס שחתם הערב לארבע שנים ויתטרף מהפועל קריית שמונה תמורת כמיליון שקל דמי השבחה והשחקן הנוסף הוא חלוץ בני סכנין, אוסאמה חלאילה שהעברתו מבני סכנין נסגרה.

תחילה באשר לנחמיאס: הבלם בן ה-24 כבר עבר בדיקות רפואיות וחתם על חוזהו במדי הצהובים עד תום עונת 2024/25 ולאתר הרשמי אמר נחמיאס: "אני שמח להצטרף למועדון גדול ומוביל בכדורגל הישראלי. אני יודע מה הציפיות ממני ואעשה הכל על מנת לעזור לקבוצה להשיג את כל המטרות העונה בזירה המקומית והאירופית. אני מחכה כבר לפגוש את החברים החדשים שלי לקבוצה ולפתוח באימונים לקראת העונה הבאה. מרגש לא פחות יהיה המפגש עם אוהדי מכבי באצטדיון בלומפילד".

המנכ"לית בפועל במכבי ת"א, שרון תמם, אמרה לאתר הרשמי: "אני מברכת על הצטרפותו של עידן למכבי. מחלקת הכדורגל של המועדון עקבה אחרי ההתפתחות של עידן בקרית שמונה בשנים האחרונות ואנו מאמינים ביכולותיו לחזק את הקבוצה לקראת המשימות העומדות בפנינו בעונה הקרובה. אנו מברכים את עידן על הצטרפותו ומאחלים לו בהצלחה!".

בקרוב במדים הצהובים בבלומפילד. נחמיאס | אריאל שלום

ומה בנוגע למי שאמור להיות החלוץ הישראלי הבכיר של הקבוצה בעונה הבאה? יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, אישר אתמול, כפי שפרסמנו בספורט1, שמתנהל מו"מ בין המועדון למכבי תל אביב על מכירת חלאילה בן ה-23, שבעונה האחרונה כבש שבעה שערים בליגת העל וגם בישל שלושה שערים ב-29 הופעות ולאחרונה אף זומן לראשונה לסגל נבחרת ישראל. הערב נרשמה התקדמות משמעותית במו"מ ולמעשה העסקה סוכמה ונראה כי תיחתם ביממה הקרובה, כאשר שלב חילופי טיוטות החוזה צפוי להיעשות עוד הערב.

כפי שאמר אבו יונס, מכבי תל אביב תשלם כמיליון יורו לבני סכנין עבור חלאילה, אבל סכנין תחזיק ברבע מכרטיס השחקן של החלוץ, משמע שהיא עוד עשויה בעתיד להרוויח סכום משמעותי אם הוא יימכר על ידי מכבי תל אביב. הפרט היחיד שטרם נסגר ואינו יעכב את ביצוע העסקה הוא אם מכבי תל אביב תעביר כמיליון יורו לקופת סכנין, או שמא המאמן שרון מימר ייקח שחקן או שניים מהשחקנים שמכבי ת"א תיפרד מהם בקרוב וכך יפחת סכום העסקה.

אוסאמה חלאילה | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי