עומר פדידה סיכם בחדרה, בכפ"ס הגיבו: "רוצים שימשיך במועדון"

עומר פדידה | מאור אלקסלסי

לאחר שש שנים וירידת ליגה, קפטן הירוקים צפוי לעזוב ולהצטרף לקבוצה של מנחם קורצקי. עם זאת, הירוקים אישרו כי הוא יוכל לעזוב רק אם יקבל הצעה בשכר גבוה יותר משמעותית, סביב 120 אלף דולר, דבר שטרם קרה

(גודל טקסט)

אחרי שכבר החתימה את מוחמד גדיר ורועי זיקרי, הפועל חדרה מתקרבת לרכש נוסף – עומר פדידה. קפטן הפועל כפר סבא היה מבוקש אצל החדרתים בשנתיים האחרונות, אך בחר להמשיך אצל הירוקים. אתמול (שני) הצדדים הגיעו לסיכום כספי ופדידה צפוי להיפגש עם ראשי כפ"ס בכדי להתיר את חוזהו.

לפדידה חוזה לעונה נוספת בהפועל כפ"ס, שכידוע ירדה לליגה הלאומית בסיום העונה הקודמת, ובו אפשרות להשתחרר מהחוזה בתנאי שיקבל הצעה בשכר גבוה יותר משמעותית, דבר שלא קרה עד כה. למעשה, חדרה הציעה לפדידה חוזה בגובה 100 אלף דולר לעונה, כפי שהוא מרוויח בכפר סבא, וכדי לצרפו ללא הסכמת כפר סבא היא תצטרך להציע כ-120 אלף דולר. עם זאת, פדידה ואנשי חדרה מקווים שהבעלים יצחק שום לא יקשה על שחרורו גם במצב הקיים, שכן השחקן רוצה להמשיך לשחק בליגת העל. "פדידה סגר וחסר רק השחרור", אישרו בחדרה.

בכפ"ס הגיבו היום לידיעה וטענו: עומר פדידה הוא קפטן הקבוצה ונרצה לראות אותו ממשיך לשחק במועדון. לעומר יש הסכם בקבוצה גם לעונה הקרובה בשכר גבוה וזהה לזה שהיה בעונה החולפת בליגת העל, והמועדון יעמוד בהסכם. לעומר יש סעיף יציאה מהחוזה, מותנה בכך שתימצא קבוצה שתשלם לו שכר גבוה משמעותית, במידה וכך ואם עומר יחליט לעזוב את המועדון לא נוכל לעמוד בדרכו".

עמדת המגן השמאלי מדאיגה את הפועל חדרה בשל עזיבת מקס גרצ'קין (סיים השאלה ושב לבית"ר ירושלים) ועבדאללה ג'אבר (עבר לבני סכנין). במועדון בדקו כידוע את אופציית החזרת חגי גולדנברג לקבוצה, אך ישנם פערים כספיים גדולים כרגע מול המגן.

חגי גולדנברג | אריאל שלום

במקביל, החדרתים עוקבים אחר ההתפתחויות בבית"ר ירושלים ושמים עין על אחד משני המגנים – אורן ביטון ואורי מגבו. כמו כן, החלוץ הצעיר אביאל בן חמו (21) חתם בקבוצה ועזב את עירוני רמת השרון, במדיה כבש שלושה שערים בעונה הקודמת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי