עלי מוחמד חתם במכבי חיפה לשלוש שנים, איתמר ישראלי בדרך

עלי מוחמד | מכבי חיפה, האתר הרשמי

הקשר הניז'רי לאחר החתימה: "חלמתי לשחק כאן". ירוויח כ-240 אלף דולר לעונה. בעקבות הסחבת במגעים מול משפתי ממ.ס. אשדוד, הירוקים פנו לשוער שסיים את חוזהו בכפ"ס והמטרה היא להעבירו ביממה הקרובה. עזזריה עזב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עלי מוחמד השלים היום (שלישי) את מעברו למכבי חיפה, זאת לאחר ששב אתמול לישראל וחתם רשמית לשלוש שנים בשורות האלופה. "שמח להצטרף למכבי חיפה, אחד המועדונים הגדולים בישראל, שחלמתי לשחק בו בישראל" אמר מוחמד לאתר הרשמי של המועדון.

"למזלי קיבלתי את ההזדמנות, אני מצפה לפגוש את הקהל המדהים של המועדון הזה ואעשה הכל לגרום להם שמחה". כזכור, לפי ארבעה ימים השיגו הירוקים סיכום מול בית"ר ירושלים על רכישת 80% מכרטיסו של מוחמד תמורת 1.4 מיליון דולר. כעת, השחקן עצמו, באמצעות סוכנו אבי ציוני, סיכם גם על תנאיו האישיים בכרמל וצפוי להרוויח כ-240 אלף דולר לעונה.

מוקדם יותר, האלופה הציגה היום את התלבושת החדשה לעונת 2021/22, וממשיכה לסגור ככל הניתן את הסגל בהקדם האפשרי. במכבי חיפה קיוו תחילה לצרף את יואב ג'ראפי ממ.ס. אשדוד, אלא שהאחרון סירב להיות שוער שני לג'וש כהן ואז פנו במועדון לשוער המשנה של אשדוד, רועי משפתי.

מוחמד לאחר החתימה הרשמית. "חלמתי לשחק כאן" | מכבי חיפה, האתר הרשמי

האחרון כבר הביע נכונות להצטרף, אלא שהסחבת מולו, בנוסף לעובדה שהפועל רעננה דורשת כסף על אסף צור, הובילה לכך שכעת המועמד המוביל הוא איתמר ישראלי שסיים את חוזהו בהפועל כפר סבא והפך לשחקן חופשי.

המטרה של מכבי חיפה היא ששוער נוסף יצטרף מידית וייצא איתה למחנה האימונים בשבוע הבא. במכבי חיפה מקווים שעוד היום יוחתם שוער שיהווה גיבוי לג'וש כהן וכאמור ישראלי, שסיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי, הוא המועמד המוביל שעשוי לחתום עוד היום לאור התקדמות משמעותית במו"מ מולו.

בנוסף, במועדון מנסים להגיע להסדר מול איזי שרצקי בנוגע לצירופו של אורי דהן. בעלי קריית שמונה הגיש לבלם הצעה גבוהה להארכת חוזהו, אך השחקן מעניין להצטרף לאלופה. כפי שפרסמנו לראשונה, מכבי חיפה כבר הציעה לשרצקי 600 אלף יורו בתוספת של שחקנים שיעשו את הדרך ההפכוה בתמורה לדהן – ושרצקי סירב.

ישראלי. בחיפה סימנו אותו | מאור אלקסלסי

אחד השחקנים שצפוי לעשות את הדרך ההפוכה לקריית שמונה במידה שהעסקה אכן תצא אל הפועל הוא עאיד חבשי. הבלם אמנם כבר סיכם על מעברו לבני סכנין בהשאלה והוא מעוניין לשוב לקדנציה נוספת אצלה, אך הוא לא אמור להוות מכשול במידה שמכבי חיפה תרצה שיבור לק"ש. מקורביו של השחקן אמרו: "לחבשי יש חוזה בחיפה והוא לא ירצה להסתכסך במידה שהתנאים שלו לא ייפגעו בקריית שמונה".

ניקיטה רוקאביצה צפוי להיפגש ביומיים הקרובים עם ראשי מכבי חיפה כדי למצוא את המתווה שישאיר אותו בכרמל. מלך שערי ליגת העל בשנתיים האחרונות סיים את חוזהו, כידוע, ובסביבתו טוענים כי הוא מחזיק בשתי הצעות מאסיה.

עם זאת, משפחתו רוצה להישאר בישראל. במכבי חיפה מעריכים שיעקב שחר יידע למצוא את הפתרון לסוגיה ולהבטיח את עתידו של מי שניצב במקום השישי בטבלת כובשי כל הזמנים של המועדון.

רוקאביצה. ייפגש בקרוב עם ראשי המועדון | מאור אלקסלסי

בתוך כך, בשיחה שהתקיימה לפני כשבועיים בין ברק בכר למאמן המנטלי של מכבי חיפה, איתן עזריה, ביקש האחרון מהמאמן לסיים את ההתקשרות ולפנות לעבר אפיקים נוספים. בכר אמר לאתר הרשמי: "לאיתן חלק משמעותי וחשוב בזכייה שלנו באליפות, ואני חייב לו הרבה על כל השנים שלנו יחד. איתן היה מפורצי הדרך במישור המנטלי בספורט הישראלי וכעת זה טבעי שהוא רוצה לעשות עוד צעד קדימה. אני מאחל לו הצלחה גדולה ובטוח שהוא ימשיך ויצליח".

עזריה: "אחרי עונה שהיתה כולה מסע של חוויה, ואחרי שנים ארוכות בהן שילבתי את עולם האימון המנטלי יחד עם ליווי קבוצות, החלטתי לעשות צעד קדימה ולהעמיק את ההשקעה בבית הספר לאימון מנטלי ופיתוח פלטפורמה לניתוח מידע מנטלי. אני מודה לברק על הדרך האדירה שלנו יחד, דרך של משברים והצלחות, דרך של חברות אמת ופסגות מקצועיות שיישארו איתי לנצח. אני חייב תודה לכל משפחת מכבי חיפה, בראשותו של יענקל'ה שחר, הצוות הניהולי, החברים בצוות המקצועי שיישארו בליבי לעולם, ולשחקנים שבחרו לעשות היסטוריה, כולכם בליבי".

איתן עזריה
איתן עזריה | מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי