עמית כהן חתם בבית"ר: "מודה לקומאן", אוחנה רוצה את שלמה

עמית כהן | בית"ר ירושלים

אחרי שאלו סירב להצעה, מגן בני יהודה הושאל לעונה עם אופציה והפך לשחקן הרכש הראשון. בלם הפועל ת"א ברשימה. המאמן יגיע ארצה בסופ"ש. ניצן לא למכירה, מיכאל אוחנה יעזוב רק תמורת הצעה מפתה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אפשר לברך: רכש ראשון לבית"ר ירושלים לעונת 2021/22. לאחר שהמגן דור אלו סירב להצעה בסך 300 אלף שקלים, הקבוצה מהבירה צירפה את עמית כהן, המגן של בני יהודה שהושאל עד לתום העונה ועל מועמדותו פרסמנו לראשונה בספורט1.

כהן סגר היום (שלישי) את הפרטים האחרונים וחתם לעונה אחת באמצעות סוכנו ניר קרין. לבית"ר תהיה אופציה רכישה בתוקף עד תום העונה. בשנה החולפת בבני יהודה כהן רשם 28 משחקי ליגה ו-30 הופעות בכל המסגרות וירד עם הקבוצה לליגה הלאומית.

כהן הנרגש אמר לאחר החתימה: "אני מרגיש בשל ונחוש להגיע למועדון מפואר כמו בית"ר ירושלים. לאורך כל הדרך ראיתי עד כמה המועדון רצה אותי ואני שמח מאוד. אני מודה למאמן ארווין קומאן על הבחירה בי, מתרגש ורוצה להודות גם להנהלה ולצוות המקצועי על האמון בי. מבטיח שאתן את הכל בשביל המועדון ועבור האוהדים. בית"ר ירושלים זה לא סתם מועדון, אלא כזה שאתה חולם להגיע אליו בתור ילד ואני מאושר שהצלחתי לעשות זאת. מעכשיו נתחיל להתכונן ברצינות לעונה. יאללה בית"ר".

עמית כהן | אריאל שלום

כזכור, שמו של כהן עלה לאחר שבבית"ר הבינו שהדרישות הכספיות שלו נמוכות בעשרות אחוזים. "זאת המציאות בבית"ר, מי שרוצה לשחק כאן, יצטרך להסתפק בשכר נמוך. הסכומים שהיו כאן פעם לא יהיו", אמר גורם במועדון. במועדון סיפרו בנוסף כי עמית כהן היה הבחירה הראשונה של קומאן אולם בשל העובדה שלא הגיעו להבנות עם בני יהודה פנו לדור אלו. ברק אברמוב החליט לקבל את ההצעה ואתמול, לאחר שאלו סירב, הוחלט ללכת על השחקן שקומאן רצה.

יש לציין כי החתמת אלו אינה קשורה בהכרח לכהן. הסיבה לכך היא שכהן יכול לשחק גם כמגן שמאלי וייחשב כגיבוי בשתי העמדות. כהן נרכש לאחרונה על ידי בני יהודה תמורת כ-300 אלף שקל מהפועל רעננה, אחרי שכבר שולמו 300 אלף שקל עבור שאילתו לפני כשנה. על אף שכעת מומשה האופציה על ידי בני יהודה, הוא מעדיף לא להמשיך בקבוצה שירדה לליגה הלאומית ולכן בדק גם הצעות מעבר לים. במקביל, בית"ר ממשיכה לנהל מגעים עם אורי מגבו וביומיים הקרובים תקבל החלטה לגבי סגל המגנים שלה, כשסנטיאגו אוקמפוס מועמד להשאלה ובכל מקרה, גם אם יישאר, לא אמור להיות המגן הפותח.

בשורות חיוביות הגיעו מכיוון המאמן, ארווין קומאן, שינחת בישראל ביום שישי ויחל בסדרת פגישות לקראת הפגישה עם השחקנים באימון הפתיחה, שאמור להיערך בשלישי הבא. ביום ראשון יעברו השחקנים בדיקות רפואיות.

ארווין קומאן | OZAN KOSE/AFP via Getty Images

רז שלמה מהפועל ת"א עדיין מועמד לקבוצה וחוגג ינסה להביא אותו בהמשך, לאחר שאלי אוחנה המליץ להחתימו. גם שמו של אופיר מזרחי עלה בבירה. במועדון טוענים שאיתמר ניצן לא למכירה, אלא אם תגיע הצעה שאי אפשר לסרב לה. מיכאל אוחנה, מתאוסיניו או ירדן שועה יימכרו אם יגיעו הצעות מפתות.

רז שלמה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי