הפועל באר שבע תפנה לאשדוד: ג'ראפי או משפתי עשויים להצטרף

יואב ג'ראפי | לירון מולדובן

בעקבות המעבר הצפוי של שוער הפועל כפר סבא למכבי חיפה והעובדה שלמ.ס אשדוד כעת שלושה שוערים בסגל, בבירת הנגב יפנו לג'קי בן זקן ואחד משני השוערים הראשונים צפוי לעבור

(גודל טקסט)

בעקבות ההתרחשויות במ.ס אשדוד ביממה האחרונה והעובדה כי לקבוצה יש שלושה שוערים לאור החתמת סהר חסון הבוקר (שלישי), בהפועל באר שבע החליטו לפנות למ.ס אשדוד לא רק לגבי יואב ג'ראפי, אלא גם לגבי רועי משפתי. "אשדוד תחליט את מי לשחרר ביממה הקרובה ואז נהיה יותר חכמים", אמר מקורב לעסקה.

כידוע, אוהד לויטה כבר עזב את הפועל באר שבע וחתם בהפועל חיפה ואמנם בבירת הנגב צירפו את עומרי גלזר, אך בקבוצה מכוונים בשבועות האחרונים לצירוף שוער בכיר נוסף. תחילה היה ניסיון לצרף את אופיר מרציאנו וגם עלה הרעיון להחזיר את אריאל הרוש, אלא שכעת, לאחר שאשדוד החתימה שוער נוסף ומכבי חיפה ברגע האחרון שינתה כיוון והיא צפויה לצרף את איתמר ישראלי, נראה כי ב"ש תפנה בשנית לג'קי בן זקן.

הפועל באר שבע כבר צירפה הקיץ גם את הבלם איאד אבו עביד, החלוצים יוג'ין אנסה ואיתי שכטר, גם את הקשר רועי גורדנה והמגן אביב סולומון ובקרוב צפויה להודיע רשמית גם על החתמת דור מיכה, שכבר אישר כי חוזהו באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית הותר.

היה בדרך לחיפה, יסיים בב"ש? משפתי | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי