רודריגס ל"אס": "לא אשאר בתנאים האלה". מכבי חיפה הוציאה הכחשה

בעיתון הספרדי דווח כי לקשר הצעות גבוהות פי חמישה והשחקן צוטט בנוגע לעתידו. במועדון הוציאו ציטוט שלו בתגובה: "אני מאוד מרוצה כאן וכל השאר - שטויות". וגם: ההשוואה המוזרה לאתלטיקו מדריד

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בתחילת הקריירה, כשקיבל קרדיט אצל ז'וזה מוריניו בריאל מדריד כשהיה קשר צעיר – סביר להניח שחוסה רודריגס לא תיאר לעצמו שיגיע לארץ הקודש. בכל מקרה, הקשר הספרדי שהתקבל בזרועות פתוחות על ידי מכבי חיפה, רשם עונה מצוינת בשורות הירוקים ועזר להם לזכות באליפות ראשונה מזה עשור. היכולת של רודריגס זכתה לעניין רב גם בספרד שם סיפק ריאיון ל"אס", מהעיתונים הגדולים במדריד, וחשף שכלל לא בטוח שיישאר במועדון.

רודריגס אמר: "ישראל נתנה לי את הרגע הכי גדול בקריירה שלי, לזכות באליפות ולחגוג אותה עם 30 אלף אוהדים ביציע זה היה מדהים". בהמשך הכתבה נטען כי הקשר מחזיק בהצעות בגובה פי חמישה משכרו הנוכחי ממכבי חיפה ולכן הוא מקווה לקבל שדרוג ניכר בשכרו. "קבוצות ממקסיקו, יוון וסין, כולל הליגה הראשונות – חושקות בו", נטען. ומה יש לו להגיד? "70% שאשאר במכבי חיפה אך לא בתנאים האלה. לא שמו לי תג מחיר", הוא מודה. "שנים שכמעט ולא היו לי הצעות ועכשיו, כשאני לא רוצה לעזוב" – מתעוררות הרבה הצעות".

על העונה שלו: "זו הייתה השנה הטובה בקריירה שלי, הרגשתי קשר מיוחד עם האוהדים, כולם אוהבים אותי – המועדון, המאמן. עבור שחקן זה מיוחד". רודריגס כבש רק שער אחד אך הוא נבחר לשער העונה – הוולה הבלתי נשכח נגד הפועל תל אביב. "זה היה השער היפה בקריירה שלי", אמר. "זה היה מאלוהים, שהיה איתי באותה התקופה", אמר בתגובה לכך שימים ספורים קודם לכן קרוב משפחה שלו נפטר בשל הקורונה".

חוסה רודריגס, דן ביטון | דני מרון

הוא סיפק השוואה מוזרה: "התחלנו לנצח ובסופו של דבר זכינו באליפות. אנחנו כמו אתלטיקו מדריד בישראל, יש קבוצות עם תקציב הרבה יותר גבוה, לכן זה היה מיוחד. המטרה הייתה אחרת בתחילת העונה, ואז הם הביאו את המאמן הטוב בישראל והחתימו שחקנים זרים טובים".

הקשר מחמיא לישראל: "היא דואגת לרווחת אנשיה. אני בן 26 וקיבלתי את החיסון לקורונה בחינואר. לא היה אכפת למדינה לשלם פי שלושה עבור החיסונים בהשוואה למדינות אחרות – הם שילמו והצילו חיים". עוד אמר: "אנשים מדברים על המדינה הזו כתוצאה מבורות. זו אחת המדינות הטובות בעולם".

מכבי חיפה מיהרה להכחיש את הדברים ופרסמה תגובה מטעמו של השחקן הספרדי: "הדברים שנכתבו לא נאמרו על ידי. אני שחקן של מכבי חיפה, אני מאוד מרוצה כאן וכל השאר – שטויות".

חוסה רודריגס | אודי צטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי