שהר נפגש עם ראשי הפועל ת"א, עשוי להרוויח כ-180 אלף דולר

בן שהר
בן שהר | דני מרון

במועדון מקווים לסגור עם החלוץ ועם עומרי אלטמן, לאחר שחלה עמם התקדמות, מלמד עשוי לקבל פנייה אם שהר לא יסגור. במקביל, מכבי נתניה פנתה בבקשה רשמית לצירופו של רז שלמה, שמבוקש גם בבית"ר ירושלים

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב עומדת בפני ערב חשוב שיכריע לא מעט לגבי העונה הבאה שלה. האדומים שכבר צירפו הקיץ את עידן ורד, שלומי אזולאי, רז טוויזר וג'ורג' דיבה בתקווה לבנות קבוצת צמרת ל-2021/22, קיימו הערב (רביעי) פגישה במתחם חודורוב עם בן שהר, כאשר בימים הקרובים המועדון האדום יוועד גם עם הקפטן עומרי אלטמן.

הפגישה עם שהר הסתיימה לאחר שעתיים. למרות שהצדדים הגיעו להבנות לגבי רוב פרטי החוזה, הוחלט לקיים פגישה נוספת שתתקיים מחר, כשהמטרה היא לחתום לשנה אחת, בה שהר ירוויח כ-180 אלף דולר. בתום העונה, שהר ישוב להפועל באר שבע.

בשורות האדומים אמרו כי ישנה התקרבות עם השניים והסיכויים שיחתמו הם טובים. הקפטן, שסיים את חוזהו והוא כרגע שחקן חופשי, קיבל הצעה להאריך את חוזהו בשלוש שנים כזכור. לגבי שהר הרי שהוא שיחק בקבוצה לפני 11 שנים, בעונת 2010/11.

אופציה נוספת שעלתה לחיזוק החודש של האדומים – גיא מלמד שעשוי לקבל פניה אם לא תהיה פרצת דרך למול שהר.מלמד היה מועמד להפועל תל אביב גם בקיץ שעבר, אלא שאז הוא העדיף לעבור לליגה הסקוטית. החלוץ כידוע חתם לשנהב בסט ג'ונסטון, אולם בחר לא להאריך חוזה וכעת צפוי לשוב לישראל וזוכה לחיזור ממספר קבוצות. בהפועל ת"א כאמור מעדיפים את בן שהר, אבל האחרון מתמהמה עם תשובותיו ובמתחם חודורוב ימתינו לו רק עד יום ראשון.

מן העבר השני, מי שעשוי לעזוב בקרוב את הפועל ת"א הוא הבלם רז שלמה. במועדון טוענים שהוגשה עליו הצעה ממכבי נתניה, שרוצה לצרף אותו בהשאלה עם אופציית רכישה. גם בית"ר ירושלים עוקבת אחר רז שלמה, אלי אוחנה הוא מי שמעוניין לצרף את הבלם, אולם במקביל בית"ר ביקשה מהפועל ת"א זמן כדי להחליט אם היא מתכוונת להגיש הצעה.

שוב על הפרק בהפועל ת"א. גיא מלמד | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי