נתנאל דלויה חתם על חוזה לשלוש שנים בבית"ר ירושלים

נתנאל דלויה | דני מרון

שוער המשנה שערך בעונה החולפת חמש הופעות ימשיך במועדון מהבירה. בן ה-22 התרגש לאחר החתימה: "בכל פעם מחדש יש צמרמורת כשאני עולה על הדשא בטדי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיע היום (רביעי) כי שוער המשנה של הקבוצה, נתנאל דלויה, חתם על חוזה חדש במועדון שישאיר אותו בעיר הבירה עד סוף עונת 2023/24. השוער בן ה-22, שמשתייך גם לסגל הנבחרת הצעירה של ישראל, צפוי לשמש גם העונה כשוער המחליף של איתמר ניצן, מהשחקנים הבולטים בקבוצה. כזכור, ההחתמה הזו מגיעה יממה בלבד אחרי שהמועדון הודיע על הרכש הראשון שלו העונה- המגן עמית כהן.

לאחר החתימה אמר דלויה כי הוא "מאוד שמח ונרגש לחתום במועדון שהוא הבית שלי. בכל פעם מחדש יש לי צמרמורת כשאני עולה על הדשא ונזכר בתקופה שלי בתור אוהד ביציעים של טדי. אני רוצה להודות לצוות המקצועי, להנהלת המועדון ולמאמן השוערים, משה בן דוד, על הבעת האמון ובטוח שמצפים לנו אתגרים והצלחות רבות בהמשך הדרך".

דלויה עומד לפתוח את העונה הרביעית שלו בקבוצה הבוגרת של בית"ר ירושלים. בעונתו הראשונה, 2018/19, הוא שימש כשוער שלישי, בעוד בשתי העונות האחרונות הוא משמש כשוער השני והמחליף של איתמר ניצן. ב-2019/20 הוא ערך ארבע הופעות (שלוש מהן בליגה), בעוד בעונה החולפת הוא ערך חמש הופעות ליגה, כאשר ארבע מהן הגיעו במהלך הפלייאוף התחתון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי