גיא מלמד הוצע למכבי תל אביב, שעשויה להביא גיבוי לאייל גולסה

גיא מלמד | Craig Foy/SNS Group via Getty Images

גורמים שונים המליצו לצהובים על החלוץ בן ה-28, שסיים את חוזהו בסט. ג'ונסטון ויכול להצטרף ללא תמורה. במועדון ינסו להביא שחקן איכותי שיתחרה עם הקשר שמרבה להיפצע. פערים עם ניר ביטון. קפטן קבוצת הנוער חתם

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא מסתפקת בעידן נחמיאס ואוסאמה חלאילה, שני שחקני הרכש החדשים, ועובדת על חיזוק הסגל בשחקנים נוספים, כאשר חוליית ההתקפה עדיין חסרה וגורמים שונים המליצו למחזיקת הגביע להחתים את גיא מלמד, שסיים את חוזהו בשורות סט. ג'ונסטון הסקוטית לאחר עונת בכורה מוצלחת ויכול לעבות את החלק הקדמי. כידוע, גם הפועל באר שבע, הפועל תל אביב, מכבי פתח תקווה והפועל חיפה הוזכרו לאחרונה בהקשר של החלוץ בן ה-28.

במקביל, במכבי ת"א פועלים על מנת למלא את החלל הגדול שהותיר דור פרץ שעבר לוונציה וכן מנסים להביא "גיבוי" לאייל גולסה, שנחשב לאחד השחקנים המרכזיים ביותר של הקבוצה אך מרבה להיפצע. במועדון רוצים להנחית קשר התקפי זר שיוסיף איכות ועומק וממשיכים במאמצים לצרף גם את ניר ביטון מסלטיק, כשנכון לרגע זה קיימים פערים בין הצהובים למועדון וכן מול השחקן עצמו.

ומה קורה בעמדת השוער? במכבי עדיין ממתינים לדניאל טננבאום, שטרם השיב להצעה שקיבל ואינו מתאמן עם חבריו. בסיטואציה דומה נמצא אנריק סבוריט, לו הצהובים ממתינים כבר מספר שבועות.

דניאל טננבאום, אנריק סבוריט | אריאל שלום

במבט אל העתיד, הצהובים הודיעו היום על כך שקפטן קבוצת הנוער, איתי בן חמו, חתם על חוזה לחמש שנים בקבוצה הבוגרת. השחקן בן ה-19 יושאל בעונה הקרובה לבית"ר תל אביב/בת ים מהליגה הלאומית, שם יתחיל את דרכו בקבוצת בוגרים. בן חמו ערך 21 הופעות בנבחרות הנוער והנערים של ישראל, ובעונה החולפת הוא אף השתייך לסגל הקבוצה הבוגרת של סגנית האלופה במספר משחקים, ביניהם בגמר גביע הטוטו מול בני סכנין ובחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה.

לאחר החתימה הכישרון הצעיר אמר: "אני מאושר לחתום היום על חוזה במכבי תל אביב וזו זכות גדולה. זה היה החלום שלי מהרגע שהתחלתי לשחק כדורגל כילד ומהיום שנכנסתי לאקדמיה בקרית שלום. עכשיו נותר לי להצדיק את האמון שהמועדון נתן בי ולהמשיך לעבוד קשה". מנהל מחלקת הכדורגל, ברק יצחקי, בירך על ההחתמה: " התקדמות שעשה איתי בשנים האחרונות מקבלת ביטוי היום בדמות חוזה מקצועני וזהו צעד נוסף בדרך להפיכתו לשחקן בוגרים. אנו נמשיך לעקוב אחר ההתפתחות של איתי בבית"ר תל אביב/בת ים ונאחל לו בהצלחה".

איתי בן חמו | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי