הפועל ת"א ירדה משהר: "גם בחינם לא ניקח אותו"

בן שהר | דני מרון

האדומים רותחים על החלוץ, שמנהל מגעים עם מכבי חיפה: "יורדים סופית מהאופציה להחתימו. התנהל בחוסר תום לב במהלך המו"מ, זאת על אף שהמועדון הציע לו חוזה מכובד וארוך טווח". פורסמו מחירי המנויים ל-2021/22

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב חיכו בכיליון עיניים לשובו של בן שהר, עשור לאחר שעזב את המועדון, שכן החלוץ היה יכול להיות חיזוק משמעותי להתקפה, אלא שבסוף זה לא יקרה. לאחר שאתמול (רביעי) נערכה פגישה חיובית עם החלוץ בה חלה התקרבות בין הצדדים, במתחם חודורוב ציפו שחלוץ הפועל באר שבע יחתום היום (חמישי) רשמית בפגישה נוספת שהתקיימה אך הוא נראה בדרכו למכבי חיפה. נציין כי הקבוצה תחל במכירת המנויים לעונה הבאה וציפתה להכריז על הרכש. כעת, לאחר נפילת העסקה, עבדיאל ארויו ששיחק בעונה שעברה במכבי פתח תקווה, עשוי להצטרף. על הפרק גם אנתוני וארן וגיא מלמד.

לאדומים נודע כי שהר השהה את החתימה אתמול לאור משא ומתן שהוא מנהל עם מכבי חיפה ובקבוצה רתחו והפסיקו את המגעים עמו. גורם בכיר בהפועל תל אביב אמר לספורט1: "גם בחינם לא ניקח את בן שהר". החלוץ, כזכור, שיחק בהפועל בעונת 2020/11 בה הגיעה לליגת האלופות לראשונה בתולדותיה, וזכה עמה בגביע.

לאחר מכן הוציאו האדומים הודעה: "הפועל תל אביב ניהלה משא ומתן עם החלוץ בן שהר, אך בעקבות התנהלות בחוסר תום לב מצד השחקן ונציגיו, הוחלט לרדת באופן סופי מהאופציה לצרפו. אנו חשים כי השחקן התנהל בחוסר תום לב במהלך המשא ומתן, זאת על אף שהמועדון הציע לו חוזה מכובד וארוך טווח – במטרה להחתימו. ללבוש את מדי הפועל תל אביב ולשחק לעיני הקהל האדיר שלה, זו זכות ענקית – ועל כך יעיד כל שחקן. מאחלים לבן ונציגיו הצלחה בהמשך הדרך".

טוטו תמוז, בן שהר | דני מרון
עבדיאל ארויו | אודי ציטיאט

בינתיים, המטרה הגדולה של המועדון תהיה להשאיר את הקפטן עומרי אלטמן. השיחות מול השחקן שסיים את חוזהו נמשכות ועל ההנהלה מופעל לחץ גדול להחתימו מצד האוהדים. מעבר לכך, הקבוצה ממשיכה לנסות להגיע להבנות עם הפועל רעננה לגבי יואב תומר שכבר סיכם את תנאיו. רעננה דורשת סכום גבוה שרחוק ממה שהאדומים רוצים לשלם. תומר עצמו צפוי לפנות לוועדה למעמד השחקן. כמובן שבמצב כזה הפועל תצטרך לשלם את הסכום שיוחלט.

מי שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא קשר הכנף הצעיר אושר דוידה. בעונה שעברה האדומים קיבלו הצעה מלגיה וורשה הפולנית בגובה 650 אלף יורו. האדומים הטילו וטו ודחו את ההצעה על הסף אך כעת הדברים שונים. בסביבתו של דוידה מספרים כי הקשר רוצה לממש את החלום לשחק בחו"ל. הפעם במתחם חודורוב לא יעמדו בדרכו של הכישרון תוצר מחלקת הנוער האדומה. אם תגיע הצעה ממועדון אירופי על סכום של מיליון יורו – הוא יקבל את ברכת הדרך.

בתוך כך, הפועל ת"א פרסמה הודיעה הערב על פתיחת חידוש המינויים לעונת 2021/22, ופרסמה גם את המחירים לאוהדים שהחזיקו במנוי בעונת 2019/20. ההנהלה לא העלתה את מחירי המנוי למשחקי הקבוצה ומסרה בהודעה רשמית: "הערכתה לקהל האוהדים המסור. כמו שכבר הוכחנו בעבר, הקהל האדום הוא התומך והנאמן ביותר, זה שהולך אחרי קבוצתו בטוב וגם ברע – וזה הזמן שלנו להראות זאת שוב".

המחירים

שער 4-5
יציע עידוד – 680 ש"ח

שער 7
עליון – הורה + 1 – 1,390 ש"ח
עליון – הורה + 2 – 1,790 ש"ח
עליון – הורה + 3 – 2,090 ש"ח
עליון – 2 הורים + 2 ילדים – 2,490 ש"ח
עליון – 2 הורים + 2 ילדים – 2,790 ש"ח
תחתון מסומן – רגיל – 990 ש"ח
כסף – רגיל – 1,390 ש"ח

שער 2
מסומן – רגיל – 1,590 ש"ח
מסומן – הורה + 1 – 2,690 ש"ח
מסומן – הורה + 2 – 3,490 ש"ח
כסף – רגיל – 2,090 ש"ח

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי