בן שהר צפוי להצטרף למכבי חיפה, ישראלי חתם. רוקאביצה מתרחק

עופרי ארד, בן שהר | מאור אלקסלסי

אחרי שהמו"מ עם הפועל ת"א פוצץ, החלוץ מתקרב לאלופה. שוער כפ"ס חתם לשנתיים וישמש גיבוי לג'וש כהן. מלך השערים עשוי לעזוב: "אין מגעים". ניסיון למצוא מתווה עם לודוגורץ על צ'יבוטה, ומתי סטריין ינחת?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה גיבשה אתמול (רביעי) את חוליית ההגנה שלה לעונת 2020/21 עם חתימתו הרשמית של אורי דהן, הסיכום עקרוני עם המגן הימני האוסטרלי ראיין סטריין, וכמו כן מתקרבת לסיכום עם רז מאיר על חוזה חדש. היום הירוקים החתימו שחקן נוסף – איתמר ישראלי. שוער הפועל כפר סבא חתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת ויהווה גיבוי לג'וש כהן. הקבוצה האיצה איתו את המו"מ בשל הקשיים בעסקת דין דוד ורועי משפתי. ישראלי אמר: "אני שמח להצטרף למועדון ענק כמו מכבי חיפה שזה אירופה לכל דבר. עבורי זה רגע מאושר בקריירה ואעשה הכל לתרום להצלחתו".

כעת האלופה מתרכזת בחלק הקדמי – בו מסתבר יש לא מעט בעיות. עתידו של ניקיטה רוקאביצה לא ברור, וכרגע נראה שמלך שערי הליגה בשתי העונות האחרונות מתרחק מהקבוצה. החלוץ עוד לא החליט האם להישאר בישראל ובוחן אופציות בחו"ל. במידה שהסקורר לא ייתן תשובה עד לתחילת השבוע הבא הוא למעשה לא ייצא למחנה בהולנד ולא יעמוד לרשות הצוות המקצועי במשחקים הראשונים במסגרת האירופית.

גורם במכבי חיפה אמר הבוקר: "נציגינו ישבו כמה פעמים עם הנציגים של רוקאביצה ובכל הפעמים הם טענו שאין טעם לדבר על המספרים בחוזה כי ניקיטה רוצה לצאת לחו"ל, ולכן לא היה שום משא ומתן. לא עלו נתונים כספיים וגם לא דובר על אורך החוזה. ניקיטה מוערך מאוד במועדון, אנחנו אוהבים אותנו ונמתין לו כמה שניתן. כרגע אנחנו בונים על דוניו כחלוץ הפותח שלנו". בעקבות ההתרחקות עם רוקאביצה, מכבי חיפה לא נחה על זרי הדפנה עובדת במרץ לצרף חלוץ עד סוף השבוע ופועלת במספר מישורים.

ישראלי כבר הספיק לערוך אימון בכורה | מכבי חיפה, האתר הרשמי
גם עלי מוחמד התאמן לראשונה | מכבי חיפה, האתר הרשמי
ניקיטה רוקאביצה. מתרחק מהאלופה | מאור אלקסלסי

בשל הקשיים בעסקת דין דוד, במועדון פועלים להחתמת בן שהר. כפי שחשפנו אתמול, שמו של החלוץ עלה, ואחרי שפוצצו המגעים שלו עם הפועל תל אביב – נראה שהוא מתקרב לירוקים ובדרך לחתימה. הוא מעדיף להצטרף לאלופה ומעוניין לקבל חוזה לשנתיים. בכרמל מאמינים כי כבר היום ניתן יהיה לסגור את העסקה.

כמו כן, לספורט1 נודע כי הבוקר החלו מגעים נוספים עם לודוגורץ ונציגיו של מאוויס צ'יבוטה בכדי לנסות למצוא מתווה עסקה ופתרון מידיי להבאתו לישראל. ומתי ראיין סטריין יגיע לישראל? תחילה, במכבי חיפה חשבו להטיס את המגן ישירות למחנה האימונים בהולנד בשבוע הבא, אך לאחר מספר בדיקות שנערכו בשעות הלילה הוחלט כי האוסטרלי יגיע בסוף השבוע הנוכחי לישראל ויטוס עם חבריו החדשים להולנד, זאת גם בשל המגבלות השונות של נגיף הקורונה.

מאוויס צ'יבוטה | Marc Atkins/Getty Images
אורי דהן באימון הבכורה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי