כפי שפורסם בספורט1: איתן טיבי סיכם בהפועל באר שבע

איתן טיבי | אריאל שלום

הבלם, שההתעניינות בו נחשפה כאן לראשונה, נפגש עם המועדון מבירת הנגב וקיבל הצעה לשנתיים ללא אופציית יציאה. פציעתו של ויטור ועזיבתו של טאהא הובילו את ברקת ללכת על שחקן מכבי ת"א לשעבר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

איתן טיבי מתקרב להפועל באר שבע. כפי שפרסמנו אתמול (רביעי), המועדון מבירת הנגב סימן את הבלם בן ה-33 והערב נודע הוא סיכם בקבוצה של רוני לוי לאחר שקיבל הצעה לשתיים ללא אופציית יציאה. בשלב זה נותרו עוד פרטים קטנים לסגור בחוזהו וההודעה הרשמית על החתמתו צפויה לצאת בימים הקרובים.

טיבי, סיים לאחרונה את חוזהו במכבי תל אביב וכעת הוא שחקן חופשי, יעשה בקרוב בדיוק את אותה דרך שעשה איתי שכטר. מה שסלל את דרכו לנגב היא העובדה שבב"ש יודעים שמגיל ויטור פצוע והתחליפים היחידים שיש לו הם חאתם עבד אלחמיד ואיתן רצון, זאת לאחר שלואי טאהא שוחרר ונותר חלל גדול במרכז ההגנה.

בתחילה הייתה ב"ש מחשבה על כך שהקשר מריאנו בריירו ישמש בתור הבלם הנוסף בסגל, אך לאחר שהבעלים אלונה ברקת החליטה לרוץ כמה שיותר חזק בצמרת, במועדון הבינו שהארגנטינאי לא יכול להיות המחליף ועל כן חיפשו אלטרנטיבה ראויה.

טיבי. בדרך להפועל ב"ש | אריאל שלום

ההצעה שהגיעה לידיו של טיבי אמש הועברה אליו בהנחה שיסגור במועדון, לאחר שהבין שמכבי ת"א יורדת ממנו. יחד עם זאת טיבי המשיך להמתין, אך היום הבין שמחזיקת הגביע לא תגיש הצעה לה ציפה ושוחח עם ב"ש ובכך הוא צפוי להפוך לרכש השביעי של האדומים מהדרום בקיץ הנוכחי, לאחר שרועי גורדנה, עומרי גלזר, איאד אבו עביד, יוג'ין אנסה, אביב סולומון וכאמור שכטר, כבר עברו לב"ש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי