בשל 'חוף מכבי חיפה': יואב כץ מאיים לפעול משפטית נגד העירייה

יואב כץ, עינת קליש-רותם
יואב כץ, עינת קליש-רותם | דוברות עיריית חיפה

בעקבות כוונת העירייה לקרוא לאחד מחופי העיר על שם האלופה ואחרי המכתב ששיגר בעלי הפועל חיפה - המאבק עולה מדרגה: "ביזוי אוהדינו". בעירייה טוענים שהחוף ייקרא בשם אחר. גיא משפתי סיכם, התקדמות עם סרדל

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

המאבק בין הפועל חיפה לעיריית חיפה עולה מדרגה. כזכור, בשל כוונת העירייה לקרוא לחוף בעיר על שם מכבי חיפה, הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, שלח מכתב לראש העיר ד"ר עינת קליש-רותם, בו טען כי הצעד גורם ל"האדרת קבוצה אחת והדרת קבוצה אחרת".

היום (שישי), כאמור, המאבק עולה מדרגה, והפועל חיפה מתכוונת לפעול בנושא גם בדרכים משפטיות. המועדון הוציא הבוקר הודעה: "בעקבות הודעת עיריית חיפה על כך שאחד מחופי הרחצה בעיר ימותג בסימן האליפות של מכבי חיפה ובהמשך למכתב החריף בנושא ששיגר שלשום הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ לראש עיריית חיפה הדר' עינת קליש-רותם, יפעל מועדון כדורגל הפועל חיפה גם בדרכים משפטיות. הפניה לערכאות משפטיות תעשה בכדי למנוע פגיעה בזכויותיו של המועדון וזכויות תושבי העיר כתוצאה משימוש במשאב ציבורי, חוף רחצה עירוני, לקידום מועדון כדורגל אחד בעיר על חשבון מועדון אחר המשחק באותה הליגה ובכך לגרום לו לפגיעה תדמיתית וכלכלית קשה".

יואב כץ, בעלי הקבוצה, שממש לא אהב את החלטת העירייה, אמר: "לא נעבור לסדר היום על החלטת עיריית חיפה להאדרת מועדון אחד והדרת מועדון אחר תוך ביזוי עשרות אלפי אוהדי הפועל חיפה בכלל ובפרט תושבי העיר"

מכבי חיפה אלופה | מאור אלקסלסי

אגב, בעירייה טענו כי שמו של החוף יהיה 'פופ אפ ספורט', ורק הקיץ יעמוד תחת סימן האליפות של הירוקים. בנושא אחר, גיא משפתי הגיע לסיכום וצפוי לחתום בקרוב לעונה נוספת. במקביל, ישנה התקדמות בשיחות עם לירן סרדל, שהיה מבוקש גם בהפועל תל אביב, אך הביע את נכונותו להישאר בקבוצה. התקווה היא שבימים הקרובים יירשם סיכום סופי עם סרדל.

גיא משפתי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי