ממש לא האופציה הראשונה: כך נסללה דרכו של שהר למכבי חיפה

בן שהר | אודי ציטיאט

לאחר שהבינו כי דוד לא יצטרף ורוקאביצה מסרב לחתום על חוזה חדש, הירוקים חזרו לחלוץ שהוצע להם על ידי גורם שלישי וצפוי לחתום בקרוב לשנתיים. וגם: ארד סובל ממתיחה וצפוי להיעדר מול קייראט

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

בכפוף לאישור של הפועל באר שבע, שתשמח להשתחרר מחוזהו, בן שהר צפוי לחתום בקרוב לשנתיים במכבי חיפה, שקרובה להשלים את הסגל שלה לקראת היציאה למחנה האימונים בהולנד ביום ראשון. עד כה צירפו הירוקים את השוער איתמר ישראלי, המגן שון גולדברג, הבלם אורי דהן, הקשר עלי מוחמד ומי שכאמור ישלימו את מעברם בקרוב הם המגן ראיין סטריין ושהר.

לפני יומיים פרסמנו כי שהר הוצע למכבי חיפה, אלא שאז הירוקים לא התלהבו מהאפשרות והיו נחושים לצרף את דין דוד ממועדון ספורט אשדוד ובמקביל קיוו להתפתחות חיובית מכיוונו של ניקיטה רוקאביצה. לאחר מספר שיחות בין הצוות המקצועי לניהולי, בכרמל הבינו כי מלך שערי הליגה בשנתיים האחרונות אינו מעוניין לחתום על חוזה חדש ובמקביל נרתעו מהסכום שדרש ג'קי בן זקן עבור דוד. בכך, למעשה, נסללה לכרמל דרכו של שהר, שכזכור שיחק תחת בכר בהפועל ב"ש וזכה איתו בשלוש אליפויות.

בסביבתו של שהר טענו כי החלוץ דרש מהפועל תל אביב, איתה ניהל משא ומתן בשבועות האחרונים, חוזה ארוך טווח, וכשזה לא קרה הוא ביצע סיבוב פרסה והחליט למצות את האופציה בחיפה. למרות צירופו המסתמן של שהר, ברק בכר לא מסתפק בכך ורוצה לצרף את מאוויס צ'יבוטה. אתמול חלה התקדמות במגעים בין הירוקים לבין לודוגורץ הבולגרית, קבוצתו של השחקן, אשר דורשת עבורו כמיליון יורו.

בן שהר | האתר הרשמי של אפואל ניקוסיה

בינתיים, בחיפה התייחסו שוב לעתידו של רוקאביצה והבהירו כי הכדור נמצא ברגליים שלו. "אנחנו מעריכים את ניקי מאוד, אבל בשביל שהוא ימשיך צריך שיהיה רצון מצד שני הצדדים", אמרו.

מי שעתיד לחתום ביומיים הקרובים על חוזה חדש הוא המגן הימני רז מאיר, שהתחתן אתמול. השחקן סיכם את תנאיו ובמועדון יעשו מאמץ לסיים את הסאגה לפני היציאה למחנה האימונים. כאמור גם המגן ראיין סטריין אמור לחתום בימים הקרובים ולקראת נחיתתו בישראל, במכבי חיפה נפרדו רשמית מארנסט מאבוקה.

ארנסט מאבוקה | מכבי חיפה, האתר הרשמי

מי שלא יעמוד לרשות הקבוצה במחנה האימונים ואולי גם בסיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות הוא הבלם עופרי ארד, שנפגע בברכו באימון שנערך לפני יומיים. מבדיקת MRI שעבר השחקן, התברר כי הוא סובל ממתיחה ברצועת הצידית וייעדר בין שבועיים לשלושה. למרות זאת, ארד ימריא עם הקבוצה להולנד, שם יעבור שיקום וטיפול של הצוות הרפואי.

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי