חבשי חתם בק"ש, יהפוך לאחד מבכירי המשתכרים. נידם יגיע?

עאיד חבשי | עירוני קריית שמונה

הבלם, שהגיע במסגרת עסקת העברת דהאן למכבי חיפה, ירוויח כ-180 אלף דולר בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית: "מגיע כדי לעבוד קשה". קשר מכבי ת"א הוא המועמד המוביל להחליף את הופמייסטר

(גודל טקסט)

במסגרת עסקת העברתו של אורי דהן למכבי חיפה, עאיד חבשי עשה את הדרך ההפוכה, עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם היום (שלישי) לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת בשורות הפועל קריית שמונה המתחדשת של עמיר נוסבאום. חבשי הוא הרכש השלישי של הקבוצה הקיץ אחרי הבלם סטפן אקה שהגיע מרומניה והחלוץ מורגן פרייר שיחתום בתחילת השבוע.

"אני שמח להתחיל דרך חדשה בקריית שמונה, מועדון שזכה בכל תואר אפשרי בליגת העל. מגיע כדי לעבוד קשה ולעזור לי ולקבוצה לעמוד במטרות שלנו בעונה הקרובה", אמר חבשי, שירוויח כ-180 אלף דולר לעונה ויהפוך לאחד מבכירי המשתכרים בקבוצה הצפונית.

חבשי בן ה-26 אמור היה להיות אחד מבלמי העתיד של נבחרת ישראל, במדיה יש לו ארבע הופעות, אך בשנתיים האחרונות חלה ירידה ביכולת. בשלב מסוים של העונה החולפת, תחת ברק בכר, הוא הפך לבלם הרביעי של המאמן, שהעדיף את בוגדן פלאניץ', עופרי ארד ורמי גרשון על פניו.

על אף שלפני חודש הכריזה רשמנית על המשך דרכו, הקבוצה נפרדה היום מהקשר יואב הומפייסטר, שביקש להשתחרר, נענה בחיוב וחתם לעונה בהפועל תל אביב. השם החם ביותר שעלה כמועמד להחליפו בק"ש הוא של נדב נידם ממכבי תל אביב, ששיחק אשתקד תחת נוסבאום בבית"ר ת"א בת ים, ובמועדון הצפוני ממתינים להחלטת הצהובים לגביו.

עאיד חבשי | עירוני קריית שמונה
עאיד חבשי | עירוני קריית שמונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי