יואב הופמייסטר חתם בהפועל ת"א, שרוצה גם את גיא מלמד

יואב הופמייסטר | הפועל תל אביב

רכש מעניין לאדומים: הקשר, שגדל במכבי ת"א ושיחק בק"ש בעונה הקודמת, הצטרף בחוזה לעונה. אחרי נפילת עסקת בן שהר, קלינגר מעוניין מאוד בחלוץ שעזב את סט. ג'ונסטון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה במסע הרכש שלה. אחרי עידן ורד, שלומי אזולאי, ג'ורג' דיבה ופארליי רוסה, אליהם אפשר להוסיף את אדי גוטליב שחתם על חוזה חדש ואת יואב תומר מהפועל רעננה שסיכם את תנאיו האישיים – האדומים ביצעו רכש משמעותי מאוד נוסף בדמותו של יואב הופמייסטר. הקשר האחורי, שגדל במכבי תל אביב ושיחק בעונה הקודמת הקריית שמונה, חתם היום (שישי) בקבוצה.

הופמייסטר, שהיה שחקן חופשי, היה מבוקש בקריית שמונה שרצתה להמשיך את ההתקשרות עמו, אך בסופו של דבר ילבש את מדי הפועל ת"א, בה חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. ב-29 הופעות ליגה בעונה הקודמת, הופמייסטר בן ה-20 בישל פעם אחת. אחרי צירופו הרשמי הוא אמר: "אני שמח מאוד לחתום במועדון גדול כמו הפועל תל אביב. מחכה כבר לשחק מול הקהל הגדול בבלומפילד ואשתדל לגרום להם לחייך במהלך העונה".

בן שהר, לעומת זאת, כבר לא יגיע. בין הצדדים היה משא ומתן ארוך והמון שיחות. האחים איציק ושרון ניסנוב הלכו עם שהר "עד הקצה". גורם בסביבת המועדון סיפר: "הפועל ת"א הציעה לבן שהר הצעה שהייתה מציבה אותו בראש מרוויחי השכר במועדון". ההצעה לחלוץ עמדה על 180 אלף דולר לעונה, לא כולל מענקים, בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספות.

שרון ניסנוב, יואב הופמייסטר, גלעד קצב |

ביום רביעי נפגשו נציגי המועדון בן שהר והכינו לפגישה טיוטות חוזה, אך הם הופתעו כשהחלוץ לא נראה מתלהב מהחזרה המתקרבת ללבוש אדום. הוא ביקש להמתין עוד יום נוסף. בהפועל ת"א לא חשדו שיש עוד קבוצה שנכנסה לתמונה ברגע האחרון – מכבי חיפה. על פי גורמים אצל האדומים, המהלך של הירוקים מול שהר קרה ממש מספר שעות לפני הרגע המתוכנן למעמד החתימה של החלוץ בהפועל ת"א.

לאלופה מחיפה התברר כי דין דוד, חלוץ מ.ס אשדוד, כבר לא יגיע. כשהיא החליטה שהיא הולכת על שהר, החלוץ העדיף לחזור לשחק תחת ברק בכר, שאימן אותו בהפועל באר שבע. בהפועל ת"א הופתעו, למרות ששהר עוד לא חתם רשמית בקבוצה, ואפשר להגיד שהפועל ת"א נתפסה תמימה ולא כל כך מוכנה. הצעד בו בחר החלוץ הכאיב לכולם, כאשר השכר אותו הוא צפוי להרוויח במכבי חיפה דומה לזה שהוצע לו במתחם חודורוב.

בסביבת הפועל ת"א סיפרו כי המהלך של בן שהר הזכיר להם את מקרה מאור בוזגלו, אשר ניהל משא ומתן לפני חתימה בהפועל ת"א, עצר אותו בכדי לנהל מו"מ שלא צלח עם מכבי חיפה. אז, האדומים הסכימו בכל זאת להחתים אותו ערב מכירת המנויים כמקדם מכירות משמעותי מאוד. הפעם הוחלט במהירות – מקרה כזה לא יחזור, כאשר אחד גורם בכיר במועדון אף אמר שהם אפילו "לא ייקחו אותו בחינם".

המחליף של בן שהר אחרי ירידתו מהפרק סומן במהירות – גיא מלמד. החלוץ, שעוזב את סקוטלנד אחרי עונה טובה בסט. ג'ונסטון, מבוקש, וקלינגר רצה לצרפו עוד לפני שעבר לקבוצה הסקוטית בזמנו. במועדון יאיצו מגעים בימים הקרובים ומודעים לכך שהחלוץ הוצע גם למכבי תל אביב. בהפועל ת"א מאמינים שלפחות 12 אלף מנויים יימכרו.

גיא מלמד | Alan Harvey/SNS Group via Getty Images
ניר קלינגר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי