הרננדס לא מעוניין להמשיך, מכבי ת"א לא צפויה לעמוד בדרכו

לואיס הרננדס | אריאל שלום

הספרדי רוצה לעזוב את ישראל, הצהובים הבהירו שאם ימצאו זר אחר ובמקביל תתקבל פנייה לגביו - ישוחרר. אם טננבאום לא יחתום בשבוע הבא, הקבוצה עשויה לעבור לאופציות אחרות. דני גרופר מועמד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב החתימה השבוע את עידן נחמיאס ואוסאמה חלאילה – וסגנית האלופה לא מתכוונת לעצור כאן. הצהובים יצרפו עוד ארבעה שחקנים חדשים לפחות, ביניהם שני זרים. הסגל של מכבי ת"א רחוק מלהיות מושלם, שכן כבר עזבו אותה הקיץ דור פרץ, אלכסנדר פשיץ', איתי שכטר, איתן טיבי שבדרך לחתימה בהפועל באר שבע ואבי ריקן שסיים את חוזהו ועתידו לא ברור.

מלבד כל העוזבים, ישנם עוד ארבעה שקיים סימן שאלה על עתידם. אנריק סבוריט, שסיים את חוזהו, טרם השיב להצעת החוזה החדש שקיבל ובוחן אפשרויות בחו"ל. יונתן כהן לא מסתיר את רצונו לשחק באירופה ומעברו תלוי בהצעה שעשויה לקבל מכבי ת"א, שלא תעמוד בדרכו. גם עם השוער דניאל טננבאום שסיים את חוזהו ישנם קשיים והוא לא חלק מהאימונים כרגע. לואיס הרננדס מתאמן כי חוזהו מומש, אך הבהיר שהוא לא מעוניין להמשיך בישראל בשל סיבות משפחתיות.

למכבי ת"א ברור כי המצב הנתון לא יכול להימשך ובקרוב יתקבלו החלטות לכאן או לכאן בנוגע לכל הארבעה. בנוגע לטננבאום, אם הוא לא יחתום בשבוע הבא, ייתכן שהצהובים יעברו לאופציה של אופיר מרציאנו או אריאל הרוש. להרננדס הובהר שאם תהיה הקבוצה תמצא בלם זר אחר ובמקביל תתקבל פנייה בנוגע אליו – לא יעמדו בדרכו.

דניאל טננבאום | מאור אלקסלסי

אם סבוריט לא ימשיך, לפטריק ואן לוון יישאר בסגל מגן שמאלי בודד בדמותו של אופיר דוידזאדה, כשאפשר לקחת בחשבון גם את מתן בלטקסה, שהצטיין כבלם בסיום העונה החולפת. שמו של דני גרופר עלה במכבי ת"א כאופציה למגן שמאלי ישראלי. שחקנה בן ה-22 של הפועל תל אביב נמצא בשנה האחרונה בחוזהו והוא פוזל לאירופה. בינואר הוא יוכל לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שיחפוץ, ובהפועל ת"א לא ירצו לפספס הזדמנות להרוויח כסף עליו בעונתו האחרונה בחוזהו.

איתן טיבי, שצפוי לחתום בהפועל ב"ש ביום ראשון, סירב להצעה הכספית הנמוכה שקיבל ממכבי ת"א בחוזה לעונה אחת בלבד. ואן לוון לא התעקש על טיבי בן ה-33 מכיוון שיש לו כרגע בסגל את הרננדס (או זר שיגיע במקומו), בלטקסה, שרן ייני, שחר פיבן ועידן נחמיאס, לו נאמר כי הקבוצה לא תצרף בלם ישראלי נוסף אחריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי