טיבי ירוויח כ-300 אלף דולר בשנתיים, יעבור בדיקות ויחתום בראשון

איתן טיבי חוגג | אריאל שלום

הבלם, שהמגעים עמו נחשפו לראשונה בספורט1, סיכם בהפועל ב"ש וצפוי להצטרף לשכטר ומיכה אחרי שרוני לוי נתן אור ירוק. מאחורי הקלעים על ההחתמה וגם: ההצעה על דין דוד, המגעים עם הרוש ומשפתי ומועמדים נוספים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיכמה אתמול (חמישי) עם שחקן נוסף של סגנית האלופה מכבי תל אביב. אחרי איתי שכטר, היום צפוי לסגור סופית בקבוצה איתן טיבי – שעל מועמדותו נחשף באתר ספורט1. אתמול, בשעות הבוקר, תוכננה פגישה בין טיבי לבאר שבע שסללה את דרכו לבירת הנגב. השחקן יחתום על חוזה לשנתיים תמורת כ-150 אלף דולר לעונה ובכך יצטרף גם לדור מיכה איתו שיחק בעבר. הוא זומן על ידי המועדון לבדיקות רפואיות ביום ראשון בבוקר, אחריהן יחתום רשמית.

"ברגע שלואי טאהא עזב נוצר חלל, אי אפשר לבנות במשך עונה שלמה על סגל של שלושה בלמים. מריאנו בריירו הגיע כקשר, קבוצה שרוצה ללכת על תארים לא יכולה להרשות לעצמה שמיכה קצרה כל כך", אמרו בבאר שבע.

כזכור, אתמול בשעות הבוקר פרסמנו כי הצדדים ייפגשו בפעם נוספת במטרה לגשר על הפערים ולסגור. במועדון חששו מהפציעות של מיגל ויטור והבינו שהם צריכים לסגור במהירות עם בלם ותיק ומנוסה, כזה שיוכל להוסיף גם ניסיון ומהירות למרכז ההגנה. טיבי, שנחשב לאחד הבלמים המהירים בליגה, קיבל את האור הירוק מרוני לוי, שרצה אותו מאוד. אחרי שהמאמן נתן את הסכמתו, במועדון ידעו שטיבי יחתום אחרי שלא קיבל הצעה ממכבי תל אביב עד הפגישה שתוכננה מראש.

רוני לוי | דני מרון

כעת, בהפועל ב"ש מתפנים להחתמת שחקני הרכש הבאים. מיכה צפוי לסגור בסוף השבוע הבא ובמועדון מנסים להחתים גם את דין דוד, גם שלא באמצעות עסקת החלפת שחקנים. כפי שפורסם כאן, אלונה ברקת רוצה את מוחמד כנעאן ורועי משפתי, אבל במקביל נמשכים המגעים עם אריאל הרוש (לוי דיבר איתו בימים האחרונים והבהיר לו כי עליו להתאזר בסבלנות כדי לחתום) ואופיר מרציאנו.

ברקת והמנכ"ל עו"ד גיא פרימור יורים לכל הכיוונים בקיץ הזה: הפנייה למוחמד אבו פאני, שלו יש חוזה במכבי חיפה, נעשתה לאחר שבירם כיאל לא הגיע לקבוצה. במועדון שוקלים גם אופציות אחרות, למרות שמבחינת לוי אם אבו פאני יודיע שהוא מוכן להישאר בארץ – דלתו פתוחה.

ויש גם מועמדים נוספים לקבוצה. עדיין אין התקדמות עם אחד הזרים שמועמדים להגיע, אבל רוני לוי סימן מטרה להשאיר את סינטיהו סלליך בקבוצה ולהוציא אותו למחנה האימון. "יהיו עוד הפתעות בימים הקרובים", הבטיחו בלילה האחרון במועדון. בקבוצה מרוצים מגזרת הרכש עד כה והחמיאו לאוהדים על תצוגת העידוד באימון אתמול. רועי גורדנה ואיתי שכטר משכו את מירב תשומת הלב מהאוהדים. ביום שלישי תמריא הקבוצה למחנה בפולין.

אריאל הרוש | Andre Weening/BSR Agency/Getty Images

בנושא אחר, המאמן הספרדי בורחה לאמה בניטו מונה למאמן קבוצת הנוער לעונה הקרובה. בורחה, אשר אימן בעבר במחלקת הנוער של המועדון ובעונה שעברה היה שליח 'לה ליגה' ברוסיה, אמר: "אני נרגש מאוד לחזור למועדון. המטרה המרכזית שלנו היא לפתח את השחקנים הצעירים ולהכין אותם למעבר לקבוצה הבוגרת.

בורחה לאמה בניטו | הפועל באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי