סטריין חתם במכבי חיפה, מאבוקה נפרד בפוסט

ראיין סטריין | מכבי חיפה, רשמי

המגן הודה לקהל וליעקב שחר: "היה כמו אבא עבורי". מחליפו האוסטרלי הצטרף לשלוש שנים. פורסם הסגל למחנה האימונים בהולנד, אליו ייצאו הירוקים ללא רוקאביצה, טוואטחה ופלקושצ'נקו. האלופה תקיים שני משחקי אימון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה הערב (שבת) על צירופו של המגן הימני ראיין סטריין, שחתם בקבוצה לשלוש שנים וירוויח כ-210 אלף דולר בכל עונה. סטריין בן ה-24, מגיע לשורות האלופה לאחר שסוכמה העברתו עם אדלייד יונייטד האוסטרלי. סטריין עבר הבוקר את הבדיקות הרפואיות ויצטרף אל הקבוצה במחנה האימונים בהולנד. האוסטרלי יהיה הזר השישי של המועדון.

סטריין אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני מאוד מתרגש לחתום במועדון הענק הזה. אני אעשה את הכל כדי לגרום לו לעמוד במטרותיו. מחכה כבר לפגוש את הקהל האדיר באצטדיון. יאללה מכבי".

המנהל הספורטיבי של המועדון, גל אלברמן: "אנו שמחים מאוד להודיע על צירופו של ראיין סטריין, שחקן אחריו המועדון עקב רבות. ראיין יוסיף איכויות רבות לסגל הקבוצה ואנו מצפים להצלחות מרובות יחד. בהצלחה ראיין!".

ראיין סטריין | מכבי חיפה, רשמי

בתוך כך, מכבי חיפה תצא מחרלמחנה האימונים בהולנד שיארך שבוע, עד ה-4. ביולי, אז תשוב האלופה לישראל במטרה להתכונן למשחק הראשון במוקדמות ליגת האלופות, נגד קייראט הקזחית. במהלך המחנה תקיים קבוצתו של ברק בכר שני משחקי הכנה, נגד לאובן הבלגית ביום שלישי הקרוב (18:30 שעון ישראל) וביום שישי מול יריבה נוספת שטרם נקבעה. בהתאם להוראת השלטונות המקומיים, המשחקים ייערכו ללא קהל.

הסגל המלא שימריא למחנה כולל את: עלי מוחמד, בוגדן פלאניץ', יובל אשכנזי, רמי גרשון, דולב חזיזה, מאור לוי, צ'רון שרי, ג'וש כהן, רועי פוקס, עפרי ארד, חוסה רודריגז, גודסוויי דוניו, שון גולדברג, עומר אצילי, סאן מנחם, נטע לביא, איהאב אבו אלשיך, נהוראי יפרח, רוני לאופר, סתיו נחמני, מחמוד ג'אבר, איתמר ישראלי, אורי דהן, מוחמד עוואד, טימוטי מוזי, מוחמד אבו פאני.

הציפייה של הירוקים היא להוסיף לרשימה הנ"ל שני שחקנים. לבן שהר נותר רק להשתחרר סופית מחוזהו בהפועל באר שבע, לפני שיחתום במכבי חיפה לשנתיים בשכר של כ-250,000 דולר לעונה. ההערכה כעת היא ששהר וב"ש יגיעו להסכמות לכל המאוחר עד יום שני ובינתיים יצא למחנה עם הירוקים. רז מאיר סיכם את תנאיו ויחתום בקרוב על חוזה חדש.

רוקאביצה. בולט בהיעדרו | מאור אלקסלסי

מי שבולט בהיעדרו הוא ניקיטה רוקאביצה שסיים את חוזהו ומתרחק מהקבוצה. גם טאלב טוואטחה, מקסים פלקוש'צנקו וסאקו טורה כבר קיבלו הודעה שאינם בתכניות ולא ייצאו למחנה. המגן השמאלי אמור להתיר את חוזהו בכרמל, כשהוא בוחן הצעות חדשות ובני סכנין מעוניינת לצרפו, כשגם פלקושצ'נקו נמצא ברשימות של הקבוצה מהמגזר ואף קיבל הצעה להצטרף, אך מעוניין לצאת לאירופה, בדומה לרצונו של טורה.

בין השחקנים שייצאו למחנה נמצאים גם הצעירים מחמוד ג'אבר, רוני לאופר, סתיו נחמני וטימוטי מוזי, לגביהם הצוות המקצועי יחליט לאחר החזרה מהולנד האם להשאירם בסגל או להוציאם להשאלה.

בינתיים, המגן הימני ארנסט מאבוקה, שסיים את דרכו בשורות מכבי חיפה, פרסם הבוקר באינסטגרם פוסט פרידה מהמועדון ואוהדיו: "תמיד קשה להיפרד, אבל רציתי לומר תודה לנשיא שהיה כמו אבא עבורי ועבור המשפחה שלי בארבע השנים האחרונות, ולכל ראשי המועדון. האוהדים, הייתי רוצה שיידעו שהם מדהימים והטובים ביותר אי פעם. לעולם לא אשכח אתכם שרים 'מאבוקה, מאבוקה, מאבוקה' ואשאר ירוק לכל החיים. תודה רבה על הכל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי