בספרד טוענים: המשחק של ברצלונה בישראל יהיה נגד בית"ר ירושלים

ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

ב"מונדו דפורטיבו" דווח כי התבצע שינוי של הרגע האחרון: ליאו מסי וחבריו לא יפגשו את ויאריאל, אלא ישחקו מול הקבוצה של ארווין קומאן שיתמודד מול אחיו רונאלד על הקווים

(גודל טקסט)

בשבועות האחרונים נודע לפי דיווחים בתקשורת הספרדית כי ברצלונה צפויה לקיים משחק ידידות בישראל ב-4 באוגוסט, בו היריבה הייתה אמורה להיות ויאריאל. אלא שהיום (שבת) נטען ב"מונדו דפורטיבו" כי בוצע שינוי של הרגע האחרון, ולא מחזיקת הליגה האירופית היא זו שתתמודד מול ליאו מסי וחבריו, אלא בית"ר ירושלים.

למעשה, על הקווים יהיה זה מפגש מסקרן בין שני האחים שמאמנים את הקבוצות: ארווין קומאן, מאמנה החדש של בית"ר, יתמודד מול אחיו רונאלד, לו שימש כעוזר במספר מועדונים בעבר. כזכור, בתחילת החודש, לאחר מינויו של קומאן הבכור למאמן, הבעלים משה חוגג הזמין את ברצלונה למשחק ידידות בציוץ שפרסם בטוויטר. כעת, מסתמן כי הבלאוגרנה החליטו להיענות לקריאה של חוגג.

המשחק צפוי לספק חגיגה ענקית לקהל הישראלי בכלל ולאוהדי בית"ר בפרט, כאשר מטבע הדברים ההערכה היא שיתקיים באצטדיון טדי. במאי 2019 הצהובים-שחורים אירחו את אתלטיקו מדריד לעיני 30,000 צופים במגרשם הביתי, וציינו את סופה של עונה מאכזבת באופן מתוק במיוחד כשניצחו 1:2 את הקבוצה שזכתה באליפות ספרד בעונה החולפת.

מאור בוזגלו
בוזגלו במפגש עם אתלטיקו. הפעם הוא לא ישחק | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי