חוגג יגדיל את התקציב כדי לצרף שלושה זרים בעלות גבוהה יותר

שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

הבעלים יגדיל את ההשקעה ובקבוצה אמורים להאיץ מגעים להחתמת חיזוק. במועדון החליטו לא לקיים מחנה אימונים בארה"ב לאור הנחיות הקורונה, תיבחן אופציה לאירופה. חשש: אוקמפוס ופלייטר לא ימצאו קבוצה, לקאו ייבחן

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת העונה הבאה. היום (ראשון) נראה שהגיעו בשורות טובות. בבית"ר מספרים כי משה חוגג הודיע לאלי אוחנה הבוקר שהוא מגדיל את התקציב כדי לצרף שלושה זרים בעלות גבוהה יותר ממה שתוכנן תחילה. בעקבות זאת אמורים להאיץ מגעים להחתמות בימים הקרובים שיחזקו משמעותית את הקבוצה.

המאמן ארווין קומאן ייפגש עם אוחנה וראשי הקבוצה במטרה לקידום הרכש, כשעד כה נרשמה אכזבה עצומה בנוגע לחיזוק הסגל. כידוע, עמית כהן הוא היחיד שחתם וגם הוא הצטרף בעלות נמוכה. אגב, הקשר עומר לקאו הוצע על ידי סוכנו ניר קרין ובמועדון החליטו כי יחל בימים הקרובים במבחנים.

בינתיים, קומאן כבר נועד הבוקר עם אוחנה כדי לדון במחנה האימונים של הקבוצה. במועדון הוחלט כי בית"ר לא תקיים מסע לוושינגטון בארצות הברית הכולל מחנה אימון. במועדון אישרו כי בעקבות הנחיות הקורונה והעיכוב בשל הליכי הוצאת הוויזה, נבחנות מספר אופציות שעלו על השולחן בשבועות האחרונים, בעיקר באירופה.

ארווין קומאן | בית"ר ירושלים

ביממה האחרונה במועדון מוצפים בעקבות פניות אוהדים לגבי המשחק נגד ברצלונה בטדי בחודש אוגוסט. בהמשך אמור המועדון לפרסם פרטים נוספים לגבי רכישת הכרטיסים.

היום שחקני בית"ר ירושלים יעברו מבדקים רפואיים ומחר כבר יגיע לאימון בכורה במועדון המאמן ההולנדי ארווין קומאן, שנחת בסוף השבוע בישראל ומחר יערוך פגישה ראשונה עם הצוות שלו וכמובן יעביר אימון ראשון בבית וגן.

בנוסף, מרקו יאנקוביץ', שלאחרונה דווח כי הוא מחזיק בהצעות מאירופה, קיבל אישור להגיע לתחילת האימונים באיחור. במועדון קיים חשש שחלאופילו פלייטר (שישחק עם נבחרת סורינאם בגולד קאפ בשבועות הקרובים) וסנטיאגו אוקמפוס לא ימצאו קבוצה בקרוב ולכן יגיעו לאימוני הקבוצה ולא תהיה אפשרות להשתחרר מחווזיהם. לאוקמפוס הצעה מברזיל, אך טרם נסגר המעבר – מה שעשוי לעכב הגעת רכש.

חלאופילו פלייטר, עמנואל בואטנג | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי